Gå til innhold

Til Chesskunder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som er igjen :)

Forleden fikk jeg sms fra Chess om at vi fikk 500.- kr avslag på januarregningen for hver nye kunde vi fikset til dem.

Vel og bra det, men, tenkte jeg, jeg har vært hos Chess i tykt og tynt i mange, mange år, betalt alle regninger ol.

Jeg vil også ha julegave!

Så jeg skrev til Chess og ba dem om å vurdere en liten avslag på regningen som julegave til gode Chesskunder, for å vise de som er igjen at de setter pris på trofastheten og at de derfor kan gi en liten julegave uten å måtte få noe tilbake.

Fikk mail tilbake om at dette skulle diskuteres videre med "sjefen".

Vel, om jeg tror det hender noe er vel så som så, men om alle Chesskunder sender en mail så kanskje det hadde skjedd noe?

Vi fortjener en julegave, gjør vi ikke det da?

:)

Gjest fortjener?
Skrevet

Fortjener vi det?

Har vi gjort noe annet enn å ringe fra det selskapet vi mener gir oss de beste og billigste tjenestene?

Undres over hva folk mener de "fortjener".

Skrevet

Fortjener vi det?

Har vi gjort noe annet enn å ringe fra det selskapet vi mener gir oss de beste og billigste tjenestene?

Undres over hva folk mener de "fortjener".

Det er en knivskarp konkurranse om kundene i dag, og Chess har vel ikke akkurat fremstått helt "ærlige" den siste lange tiden.

De mistet mange kunder pga. snusket sitt med forsøk på å overføre fra nett til nett uten å opplyse dette på en ordentlig måte for. eks.

Telenor bla. gir jo "gaver" innimellom, kjøp for x ant. kroner, ring for x ant. kr.

Ser ingen grunn til å ikke kunne be om en "fortjent" gave fra Chess jeg da.

Men hver sin mening :)

Skrevet

Hhvis jeg får 500,- i avslag på en chess-regning så betyr det at de må betale med minst 350,-. Jeg har sjeldent mer enn 150,- i mobilregning pr. mnd. :o)

Og for noen minutter siden skiftet jeg abonnement til ChessTouch så nå blir regningene enda lavere. *Fornøyd*

Skrevet

Hhvis jeg får 500,- i avslag på en chess-regning så betyr det at de må betale med minst 350,-. Jeg har sjeldent mer enn 150,- i mobilregning pr. mnd. :o)

Og for noen minutter siden skiftet jeg abonnement til ChessTouch så nå blir regningene enda lavere. *Fornøyd*

Ja, men da kunne du jo bare bruke opp til de 500.- du fikk i gave da før du begynte å betale igjen :)

Skrevet

Hva galt har Chess gjort da?

jeg er veldig fornøyd med Chess jeg. :-)

Bruker ikke mye i måneden heller, ca 150-180.

hehe nå sist faktura var på hele 88,89 kr.!!

Stilig. Jeg digger minimale mobilregninger. Det er genialt!

lalala1365380457
Skrevet

ble nyskjerrig jeg nå, men det var jo kun touch abbonemanget deres som kunne matche(ikke forbigå) mine priser så =)

Skrevet

Hva galt har Chess gjort da?

jeg er veldig fornøyd med Chess jeg. :-)

Bruker ikke mye i måneden heller, ca 150-180.

hehe nå sist faktura var på hele 88,89 kr.!!

Stilig. Jeg digger minimale mobilregninger. Det er genialt!

Jeg er fornøyd jeg og :)

Men alikavel så ville jeg sette stor pris på at Chess gav meg en liten julegave for å fortelle at de var fornøyde med meg også :)

Skrevet

ble nyskjerrig jeg nå, men det var jo kun touch abbonemanget deres som kunne matche(ikke forbigå) mine priser så =)

Hvor er du kunde hen da?

lalala1365380457
Skrevet

Hvor er du kunde hen da?

noextras - forhåndsbetalt da =) men det synes jeg er kjekkere for da slipper jeg å få meg uhyggelige overraskelser når regningen kommer ;)

Skrevet

noextras - forhåndsbetalt da =) men det synes jeg er kjekkere for da slipper jeg å få meg uhyggelige overraskelser når regningen kommer ;)

okey. Liker abbonement bet. etterskuddsvis jeg da :)

lalala1365380457
Skrevet

okey. Liker abbonement bet. etterskuddsvis jeg da :)

skjønner at enkelte liker det og, men jeg glemmer mobilbruken min helt om jeg har etterskuddsbetaling ;) kjekkere å betale inn et par hundre når jeg har penger til overs :)

Skrevet

skjønner at enkelte liker det og, men jeg glemmer mobilbruken min helt om jeg har etterskuddsbetaling ;) kjekkere å betale inn et par hundre når jeg har penger til overs :)

Veldig kjekkt for mange, skjønner det :)

Bra det finnes så mange muligheter så finner alle den som passer best.

Jeg utfører "fri telefonbruk", bruker mobilen akkurat som det passer meg for å si det sånn, og da er det greit å få regningen i ettertid.

Skrevet

Jeg er fornøyd jeg og :)

Men alikavel så ville jeg sette stor pris på at Chess gav meg en liten julegave for å fortelle at de var fornøyde med meg også :)

Joda, det hadde vært hyggelig det. :-)

Sier da aldri nei til litt ekstra penger ;-P

lalala1365380457
Skrevet

Veldig kjekkt for mange, skjønner det :)

Bra det finnes så mange muligheter så finner alle den som passer best.

Jeg utfører "fri telefonbruk", bruker mobilen akkurat som det passer meg for å si det sånn, og da er det greit å få regningen i ettertid.

ja, må være deilig med fri mobilbruk.. har nesten det jeg og da forsåvidt :)

hehe,eneste jeg klarer å irritere meg over, når det gjelder mobiltelefoni, er alle som synes youngtalk er så kjekt! for noen priser..er jo mange billigere kontantkort som man ha autogiro i mnd på samme sum som youngtalk, og dermed bruke mobilen enormt mere for samme sum..heh..

Skrevet

Jeg syns hvertfall JEG fortjener en gave siden jeg var sensekunde og når Chess kjøpte opp sense så flyttet de meg automatisk til et chessabonnement hvor jeg må betale en mndpris, noe jeg ikke hadde hos sense. Tror ikke det kan være LOV!

Men jeg er snart long gone for Chess, jeg bytter til billigere abonnement!

Gjest vi ringer gratis
Skrevet

Vi vraket Chess og gikk over til BellIt, der ringer man gratis fra fasttelefon og nesten gratis fra mobil :o)

Så fra å ha regninger på 8-10000 så er vi nede i 159,- pr mnd, og ringer så mye vi vil til hele verden gratis. Må legge til at det er stor reisevirksomhet i familien, så derfor er det også ekstra gunstig for oss.

Skrevet

Jeg syns hvertfall JEG fortjener en gave siden jeg var sensekunde og når Chess kjøpte opp sense så flyttet de meg automatisk til et chessabonnement hvor jeg må betale en mndpris, noe jeg ikke hadde hos sense. Tror ikke det kan være LOV!

Men jeg er snart long gone for Chess, jeg bytter til billigere abonnement!

Ditto that - husker at gateselgere av mobilabo ga opp med en gang jeg fortalte hvilket abonnement jeg hadde den gang Sense eksisterte. Finnes vel knapt et eneste abonnement noen vei som ikke har månedsavgift nå...

Skrevet

Vi vraket Chess og gikk over til BellIt, der ringer man gratis fra fasttelefon og nesten gratis fra mobil :o)

Så fra å ha regninger på 8-10000 så er vi nede i 159,- pr mnd, og ringer så mye vi vil til hele verden gratis. Må legge til at det er stor reisevirksomhet i familien, så derfor er det også ekstra gunstig for oss.

8-10000 kr i mobilregning i måneden???

*sjokka*

Skrevet

Støttes varmt. Noextras er genialt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...