Gå til innhold

Dombjellekrans til hest - hvor på nettet?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk plutselig for meg at det hadde vært usedvanlig trivelig å ha en dombjellekrans på hesten i jula, men klarer ikke å finne noen på nettet. Er overbevist om at jeg har sett det tidligere, men selv etter å ha sett på ørten steder der de selger hesteutstyr har jeg ikke funnet det.

Noen tips? Jeg snakker altså om en lærreim det er festet 3-7 (?) dombjeller på og som man spenner fast i seletøyet tvers over hestens rygg.

Skrevet

Fikk ikke linken til å virke..

Sok på bjelle i søkefeltet,så finner du bjellekrans.

Skrevet

Er det noe slikt du er ute etter?

http://www.hooks.no/butik/default.asp

Hmmm... Høøks hadde jeg ikke søkt på, de er nemlig svært trege til å sende ut, selv om jeg ser det står at de garanterer at jeg har den til jul om jeg bestiller nå. Bestilte noe derfra 23/11 og har ikke fått det ennå så jeg er veldig usikker...

Men tusen takk for tipset!

Skrevet

De har på denne siden og,vet ikke hvor rask de er å levere..

Men det går kansje ann å ringe å høre.

http://home.online.no/~jovi/butikk2.htm

Suuupert! De skal jeg ringe i morra om det viser seg at min kjære ikke har bjeller (hehe) fra før! Tusen, tusen takk!

*Trommer med fingrene og ser på mobilen og venter på sms*

Skrevet

De har på denne siden og,vet ikke hvor rask de er å levere..

Men det går kansje ann å ringe å høre.

http://home.online.no/~jovi/butikk2.htm

Da har kjæresten om sider svart at han ikke har sånne bjeller som klinger og Vikestad hestesenter skal sende meg kransen alt i morgen! :o)))

Tusen, tusen takk igjen! :o)

Da mangler bare snøen til jul så blir julestemningen komplett!

Skrevet

Da har kjæresten om sider svart at han ikke har sånne bjeller som klinger og Vikestad hestesenter skal sende meg kransen alt i morgen! :o)))

Tusen, tusen takk igjen! :o)

Da mangler bare snøen til jul så blir julestemningen komplett!

Å,det var jo kjempeflott. Blir skikkelig misunnelig,er jo så koselig med hest og lyden av dombjeller :o)

Det er jul,det..

Skrevet

Å,det var jo kjempeflott. Blir skikkelig misunnelig,er jo så koselig med hest og lyden av dombjeller :o)

Det er jul,det..

Gjett hva jeg sitter med i hånda nå?! *Klingeling*

Det kaller jeg service! :o)

Skrevet

Gjett hva jeg sitter med i hånda nå?! *Klingeling*

Det kaller jeg service! :o)

Å,det var da utrolig kjapt levert. Da blir det vel koselig bjelleklang i jula :o)

Får håpe dere får snø til jul,slik at det blir den rette stemningen.

Her falt det litt snø igår,får håpe det kommer litt til før julaften.

Både voksne og barn er lei av regn nå..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...