mai 67 Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Regner med at det er noen husmødre her inne !! Lurer på hvor lenge delfiakaka holder seg god i kjøleskapet , eller om noen har prøvd å fryse den ? 0 Siter
Gjest en god stund Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Den kan også holde seg lenge i en kald matbod. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Holder seg fint over jul i kjøleskapet, men den kan også fryses. 0 Siter
Atene Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Den holder seg alltid til den er spist opp her. Kan det ha en sammenheng med at den forsvinner ganske fort, tro? 0 Siter
Gjest kakemons Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Den holder seg lenge i et kaldt rom / kjøleskap. Pleier å lage den de siste dagene før jul, tar jo ikke mer enn en halv time å lage den, så det er den siste kaken jeg lager. Pleier å ha den til langt uti januar 0 Siter
mai 67 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Den kan også holde seg lenge i en kald matbod. Tusen takk for svar Kom over ei veldig fristende oppskrift , skal være kvikk lunsj istedet for kjeks , nam , nam. Pluss at det skal være marsipan i ... skal ha den til neste helg , så nå hiver jeg meg rundt 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Tusen takk for svar Kom over ei veldig fristende oppskrift , skal være kvikk lunsj istedet for kjeks , nam , nam. Pluss at det skal være marsipan i ... skal ha den til neste helg , så nå hiver jeg meg rundt Oppskrift? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Tusen takk for svar Kom over ei veldig fristende oppskrift , skal være kvikk lunsj istedet for kjeks , nam , nam. Pluss at det skal være marsipan i ... skal ha den til neste helg , så nå hiver jeg meg rundt Den tenkte jeg også å lage. Den ser jo så god ut på bildet Oppskriften lå i et blad i en Freia-brosjyre. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Oppskrift? http://www.kraftfoodsnordic.com/kraft/page?siteid=kraft-prd&locale=nono1&PagecRef=2886&Mid=2851 Kanskje det er denne? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.