Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at det er noen husmødre her inne !!

Lurer på hvor lenge delfiakaka holder seg god i kjøleskapet , eller om noen har prøvd å fryse den ?

Gjest en god stund
Skrevet

Den kan også holde seg lenge i en kald matbod.

Skrevet

Holder seg fint over jul i kjøleskapet, men den kan også fryses.

Skrevet

Den holder seg alltid til den er spist opp her.

Kan det ha en sammenheng med at den forsvinner ganske fort, tro?

Gjest kakemons
Skrevet

Den holder seg lenge i et kaldt rom / kjøleskap.

Pleier å lage den de siste dagene før jul, tar jo ikke mer enn en halv time å lage den, så det er den siste kaken jeg lager.

Pleier å ha den til langt uti januar :)

Skrevet

Den kan også holde seg lenge i en kald matbod.

Tusen takk for svar :) Kom over ei veldig fristende oppskrift , skal være kvikk lunsj istedet for kjeks , nam , nam. Pluss at det skal være marsipan i ... skal ha den til neste helg , så nå hiver jeg meg rundt :)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Kom over ei veldig fristende oppskrift , skal være kvikk lunsj istedet for kjeks , nam , nam. Pluss at det skal være marsipan i ... skal ha den til neste helg , så nå hiver jeg meg rundt :)

Oppskrift? ;)

Skrevet

Den tenkte jeg også å lage. Den ser jo så god ut på bildet :) Oppskriften lå i et blad i en Freia-brosjyre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...