Gå til innhold

I Grimstad sykler de nakne om natten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må vere kaldt no i desember.

Men om det no er slik at han ikkje har vore i Syden på ei stund, så syns han kanskje godt også utan refleksvest, da ;-)

Tydeligvis! Den hvite bakenden lyste sikkert som månen der den kom farende i mørket...

Skrevet

Sikkert bare en som har tapt et veddemål ...

Skrevet

Sikkert bare en som har tapt et veddemål ...

Den løsningen har jeg ikke tenkt på engang,..Ble bare så betatt av den vakre tegningen, og damens beskrivelse av mannen...

Skrevet

Den løsningen har jeg ikke tenkt på engang,..Ble bare så betatt av den vakre tegningen, og damens beskrivelse av mannen...

Veddemål er mitt tips. Vi menn kan dra til med ufattelig veddeinnsatser i fylla. :)

Skrevet

Veddemål er mitt tips. Vi menn kan dra til med ufattelig veddeinnsatser i fylla. :)

Var i såfall et riktig godt veddemål og heldig var han som fikk et vitne...

Nå ligger sikkert fyren med lungebetennelse...Sprø menn!

Gjest tullerusken
Skrevet

Hm, så artig :) jeg bor faktisk heller ikke der lenger, men ikke så altfor langt unna. Hvor bor du nå, da? Og hvilken modell er du? Hadde vært festlig om vi var samme modell , kanskje vi kjenner hverandre ;)

Skrevet

Hm, så artig :) jeg bor faktisk heller ikke der lenger, men ikke så altfor langt unna. Hvor bor du nå, da? Og hvilken modell er du? Hadde vært festlig om vi var samme modell , kanskje vi kjenner hverandre ;)

Er 63 modell og bor heller ikke så langt unna....

Skrevet

jeg elsker Grimstad. om nakne menn sykler rundt der nå for tiden skal jeg besøke den snart igjen :-)

Skrevet

jeg elsker Grimstad. om nakne menn sykler rundt der nå for tiden skal jeg besøke den snart igjen :-)

Jeg og elsker Grimstad, min barndomsby... Håper bare de er enslige disse nakne mennene på sykkel...

Skrevet

Jeg og elsker Grimstad, min barndomsby... Håper bare de er enslige disse nakne mennene på sykkel...

nææ.. er du fra Grimstad??

Skrevet

Er du òg, kanskje?

Nei, men jeg har vandret i storgaten i mange år. Gikk på skole der for ca 100 år siden. Herlig by

Skrevet

Nei, men jeg har vandret i storgaten i mange år. Gikk på skole der for ca 100 år siden. Herlig by

Byen har nok mistet litt av sin sjarm, spør du meg, den er blitt stor. Likte den mye bedre for tjue år siden...

Skrevet

Byen har nok mistet litt av sin sjarm, spør du meg, den er blitt stor. Likte den mye bedre for tjue år siden...

Synes du? Synes den er helt skjønn jeg, kanskje spesielt om sommeren med alle både store og små festivaler. Men virkelig fantastisk er dte jo når disse forbannade turistene drar seg hjem, da er det herlig å sitte på Galleri med et glass hvitvin!

Skrevet

Synes du? Synes den er helt skjønn jeg, kanskje spesielt om sommeren med alle både store og små festivaler. Men virkelig fantastisk er dte jo når disse forbannade turistene drar seg hjem, da er det herlig å sitte på Galleri med et glass hvitvin!

Sukk, drømmer om sommer nå...

Gjest tullerusken
Skrevet

Er 63 modell og bor heller ikke så langt unna....

Du er 10 år eldre enn meg.. :) men vet jo aldri, kanskje vi kjenner hverandre likevel. Alltid gøy når det dukker opp folk fra samme plass her :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...