Gå til innhold

Playstation eller gamecube?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal påskjønne meg selv til jul. En eller annen spillmaskin til en billig penge. Begge disse finens til rundt 1000 lappen, men hvilken bør jeg velge?

Skrevet

ehh...xbox eller ps...ikke gamecube!!

xbox er ikke et alternativ, den ligger litt over det jeg har tenkt å bruke.

Skrevet

Etter at Xbox 360 kom florerer det av folk som selger sin gamle Xbox med en bråte spill rimelig for tida..

Gjest ChiengMai
Skrevet

Gutta her har hatt Gamecube i noen år, men sist Storebror hadde bursdag fikk han Playstation2.

Grunnen var rett og slett at det flommer over av billige spill til PS2 nå mens det nesten er ingen billige til Gamecube.

Skrevet

x box er ikkje dyrare enn gamecube trur eg...

Skrevet

Etter at Xbox 360 kom florerer det av folk som selger sin gamle Xbox med en bråte spill rimelig for tida..

Er ikke intr. i å kjøpe noe brukt. Finner ingen pre xbox360 på de butikkene jeg har tittet i.

Skrevet

Er ikke intr. i å kjøpe noe brukt. Finner ingen pre xbox360 på de butikkene jeg har tittet i.

Eg tenkte å kjøpe vanleg x box til sønnen min t jul i år. xbox 360 e svindyr, så den får han ikkje enno iallefall :-)

Skrevet

Eg tenkte å kjøpe vanleg x box til sønnen min t jul i år. xbox 360 e svindyr, så den får han ikkje enno iallefall :-)

Har du funnet den ubrukt da? Ser det er en haug med billige spill til ps2, da er det godt mulig at det blir den.

Skrevet

Har du funnet den ubrukt da? Ser det er en haug med billige spill til ps2, da er det godt mulig at det blir den.

Veit sønnen min ønsker seg x box til jul, men den boksen er vissk ikkje så enkel å få tak i :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...