world123 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 VIKTIG Jeg skrev i begynnelsen feil. Jeg har et kristent dialogforum jeg leder der vi møtes til samtaler en gang i måneden, til spørsmål om livets mål og mening og hva man tror på osv med alle typer trossamfunn inkludert søkende og ateister. Noen som er interessert i å delta i en dialoggruppe? 0 Siter
world123 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 Så bra. kan du fortelle litt om deg selv og hvilket trosted du har?=) 0 Siter
jeia1365380317 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Så bra. kan du fortelle litt om deg selv og hvilket trosted du har?=) Detr burde du da vite vennen ? Er du støl i dag,etter i går? Det er ikke jeg merklig nok Klem fra 0 Siter
world123 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Detr burde du da vite vennen ? Er du støl i dag,etter i går? Det er ikke jeg merklig nok Klem fra Hei=) Er det deg??=) he he, ja litt støl ja, er ikke du?ingen ting, du er klar for en ny runde?=) Takk for sist forresten!=) Du,har prøvd å klikke til dialogforumet og klikker på "pakk ut tråder", men må så trykke flere ganger på "eldre meldinger" før jeg finner min melding. Finnes det mindre tungvidte måter å finne meldingen min på her? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.