Gå til innhold

Vibeke Skofterud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er ikke umulig det;o) Men nå er vi kanskje litt slemme. Heldigvis så leser hun neppe noe her inne på dol. Hun er sikkert mest inne på deiligst.no og lignende

*heh heh*

Neida, vi er ikke slemme. Saken er rett og slett den at du er inne på noe. Det er godt mulig denne dama ikke selv er skyld i at bildene er på avveie, men spør en hvilken som helst journalist som jobber med kjendiser, og du vil få høre at kjendisene selv sørger for oppmerksomhet på de merkeligste måter.

Uansett: Hvis bilder komme på avveie er det jo utrolig dumt å løpe til avisa og sørge for at hele Norge får greie på det. :)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

15

• Gyda

6

• Mary Poppins

5

• candyqueen_83

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kanskje hun tenkte. "Hmm kanskje det er lurt å ta på truse siden kaanskje datamaskinen blir stjålet".

Eller kanskje hun har arrangert det slik at det skal se ut som den ble stjålet. Og at hun egentlig har lagt ut bildene selv for å få litt blest? Det er ikke første gangen det har vært puppe bilder ute av henne. Sist var det mobilen som ble stjålet eller noe i den dur.

Men jeg har litt fæle konspirasjonsteorier for meg i dag. Så ikke hør på meg.

Pcn hennes hadde jo blitt stjålet fra bilen hennes. Hun hadde lagt igjen pcn der. Da er man jo egentlig ganske dum. Og når man i tillegg har nakenbilder på den....

Skrevet

Neida, vi er ikke slemme. Saken er rett og slett den at du er inne på noe. Det er godt mulig denne dama ikke selv er skyld i at bildene er på avveie, men spør en hvilken som helst journalist som jobber med kjendiser, og du vil få høre at kjendisene selv sørger for oppmerksomhet på de merkeligste måter.

Uansett: Hvis bilder komme på avveie er det jo utrolig dumt å løpe til avisa og sørge for at hele Norge får greie på det. :)

Det er godt mulig jeg tar feil, men jeg tipper at det er en eller annen som har fått bildene som har tipsa pressen, ikke Vibeke Skofterud selv.

Skrevet

Det er godt mulig jeg tar feil, men jeg tipper at det er en eller annen som har fått bildene som har tipsa pressen, ikke Vibeke Skofterud selv.

Men i så fall burde hun nektet. Ikke sagt: - Pc-en min ble stjålet.

Hun burde sagt at det hele var tull, og at bildene var manipulerte.

Ingen hadde mistrodd henne der. Det finnes manipulerte bilder av så godt som alle kjendiser av relevant der ute. :)

Skrevet

Jeg vet godt hvem Vibeke Skofterud er, og for å si det sånn, jeg ville ikke blitt overrasket om dette er et ganske så planlagt PR stunt. Jenta har ikke så mange hemninger. Dessuten, hvem dusjer med truse på?

Skrevet

Jeg vet godt hvem Vibeke Skofterud er, og for å si det sånn, jeg ville ikke blitt overrasket om dette er et ganske så planlagt PR stunt. Jenta har ikke så mange hemninger. Dessuten, hvem dusjer med truse på?

Nettopp.

Hvem dusjer med truse på hvis det ikke er beregna at bildene skal havne i rampelyset?

Hun hadde vel bare hemninger mot å vise absolutt alt. :)

Skrevet

Hvis man tar et dusjbilde med truse på, er det vel kun fordi man regner med at bildene vil bli sett av flere?

Skrevet

Hvis man tar et dusjbilde med truse på, er det vel kun fordi man regner med at bildene vil bli sett av flere?

Det var i hvert fall tanken som slo meg.

Skrevet

Nettopp.

Hvem dusjer med truse på hvis det ikke er beregna at bildene skal havne i rampelyset?

Hun hadde vel bare hemninger mot å vise absolutt alt. :)

"Hvem dusjer med truse på hvis det ikke er beregna at bildene skal havne i rampelyset?"

Akkurat! :)

Skrevet

Men i så fall burde hun nektet. Ikke sagt: - Pc-en min ble stjålet.

Hun burde sagt at det hele var tull, og at bildene var manipulerte.

Ingen hadde mistrodd henne der. Det finnes manipulerte bilder av så godt som alle kjendiser av relevant der ute. :)

Jeg er enig med deg i at det lureste nok ville være å fraskrive seg alt kjennskap til bildene. Kanskje hun bare ikke er skarp nok til å tenke så langt i farta?

Men - jeg er kanskje mer naiv selv enn det jeg tror disse unge langrennsjentene er?

Skrevet

"Hvem dusjer med truse på hvis det ikke er beregna at bildene skal havne i rampelyset?"

Akkurat! :)

Tror vi dette om Vibeke Skofterud, altså? Hm.

Da må jeg revurdere min oppfatning av disse dydige, flotte langrennsjentene våre. ;-)

Skrevet

Jeg er enig med deg i at det lureste nok ville være å fraskrive seg alt kjennskap til bildene. Kanskje hun bare ikke er skarp nok til å tenke så langt i farta?

Men - jeg er kanskje mer naiv selv enn det jeg tror disse unge langrennsjentene er?

Min første tanke når det kommer til langrennsstjernene ville nok ikke vært at de selv ber om oppmersomhet på denne måten.

Men hva diverse realityfolk og andre d-kjendiser som gjør absolutt alt som står i deres makt for å oppnå deres store mål i livet - spalteplass, angår, er jeg ikke i tvil om at de kunne gjort noe sånt selv.

Skrevet

Min første tanke når det kommer til langrennsstjernene ville nok ikke vært at de selv ber om oppmersomhet på denne måten.

Men hva diverse realityfolk og andre d-kjendiser som gjør absolutt alt som står i deres makt for å oppnå deres store mål i livet - spalteplass, angår, er jeg ikke i tvil om at de kunne gjort noe sånt selv.

Der er vi i allefall helt på linje.

Og så kan vi jo bare lure på resten. (Jeg har forresten en helt utrolig sannsladrehistorie fra kongefamilien på lur. Jeg tror jammen jeg mailer deg den! *greier ikke dy meg*)

Skrevet

Og så kan vi jo bare lure på resten. (Jeg har forresten en helt utrolig sannsladrehistorie fra kongefamilien på lur. Jeg tror jammen jeg mailer deg den! *greier ikke dy meg*)

Klin til! :)

Skrevet

Du har mailadressa mi også, ikke sant? ;-)

Skrevet

Den tror jeg at jeg også har ;) Er helt sikkert samme :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du har mailadressa mi også, ikke sant? ;-)

Jeg tar da for gitt at hun setter oss alle på cc: til den mailen!

*Strengt blikk oppover tråden til Gyda*

Skrevet

Kult! :-)

Lurer på om det noen gang kommer til å bli innrømmet, og offentliggjort. Om det er sant da..

Skrevet

Kanskje det var et sted med fellesdusj?

Husker jeg var på et sportsarrangement for mange år siden der det bare var et dusjrom, hvor menn og kvinner dusjet sammen - med truser.

Heller mer til forklaringen om PR-stunt, men..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...