Gå til innhold

Vibeke Skofterud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror vi dette om Vibeke Skofterud, altså? Hm.

Da må jeg revurdere min oppfatning av disse dydige, flotte langrennsjentene våre. ;-)

Hehe jeg har vært på en god del vorspiel sammen med henne og hun er langt fra dydig for å si det sånn :-)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

15

• Gyda

6

• Mary Poppins

5

• candyqueen_83

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tror vi dette om Vibeke Skofterud, altså? Hm.

Da må jeg revurdere min oppfatning av disse dydige, flotte langrennsjentene våre. ;-)

Det kom ut litt feil, jeg har ikke vært på vorspeil SAMMEN med henne men vi har vært på samme vors flere ganger..

Skrevet

Hehe jeg har vært på en god del vorspiel sammen med henne og hun er langt fra dydig for å si det sånn :-)

Se der, se der! :-)

Skrevet

Der er vi i allefall helt på linje.

Og så kan vi jo bare lure på resten. (Jeg har forresten en helt utrolig sannsladrehistorie fra kongefamilien på lur. Jeg tror jammen jeg mailer deg den! *greier ikke dy meg*)

nå ble jeg veldig nysgjerrig her :-)

Skrevet

Der er vi i allefall helt på linje.

Og så kan vi jo bare lure på resten. (Jeg har forresten en helt utrolig sannsladrehistorie fra kongefamilien på lur. Jeg tror jammen jeg mailer deg den! *greier ikke dy meg*)

Fortell den her da! Har du sagt A, så får du si B også! Please! :o)

Gjest studentmamma
Skrevet

Lurer på om det noen gang kommer til å bli innrømmet, og offentliggjort. Om det er sant da..

Om hva da om kongefamilien er sant? Er så nyskjerrig, men er alltid den siste som får med meg noe...

Skrevet

Jeg tar da for gitt at hun setter oss alle på cc: til den mailen!

*Strengt blikk oppover tråden til Gyda*

Ja, vi satser på at hun er sitt ansvar bevisst!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, vi satser på at hun er sitt ansvar bevisst!

Det er hun :-)

Skrevet

Fortell den her da! Har du sagt A, så får du si B også! Please! :o)

Muhahaha. :)

Synd for dere at jeg vet å holde på hemmeligheter. Men det var saftige greier, ja! :)

Skrevet

Mulig det bare er meg, men det tror ikke jeg hadde gidda å ha hatt nakenbilde av megselv på pc'n min, eller mobilen for den saks skyld.

Jeg har jo the real thing innenfor rekkevidde hele tida!

Skrevet

Noen dusjbilder av deg på avveie? :)

Jeg er smart nok til å aldri la meg avbilde i sånne situasjoner, det kunne jo hende at jeg blir i medienes fokus engang. (som min kloke far alltid sa) :)

Skrevet

Hun er det.

Og det var egentlig derfor jeg postet innlegget. Håper noen tar det som et hint og sender meg bildene på mail. :)

Ellers er jeg naturligvis enig. Det må være kjipt når sånt skjer. En ting er mobiltelefoner, da snakker vi direkte uaktsomhet, men laptopper som forsvinner er hakket mindre forutsigbart.

he-he...så langt har også jeg bare lest om det.

Har lest konspirasjonsteoriene i retsne av tråden nå, og det kunne jo faktisk vært en mulighet.

Dama er litt "rockete", og trives i rampelyset. Kan være at hun likte dårlig at de planlagte delvis avkledde bildene (husker ikke vilken setting det var) av henne ble lagt på hylla...?

Og så løste hun det på sin måte. Det forklarer jo også trusa i dusjen...:-)

Skrevet

Muhahaha. :)

Synd for dere at jeg vet å holde på hemmeligheter. Men det var saftige greier, ja! :)

Hei! Altså... Vi er jo gamle kjente og har delt en del informasjon tidligere. [email protected]. Er du grei og mailer meg sladderen? Noe må stakkars meg underholdes med her i de grisgrendte strøk... :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...