Gjest menstruasjon (for et vanskelig ord) Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hva kan være grunner for at mensen ikke kommer? Tror det har gått ca 2 uker over tiden nå-er ikke gravid. Stresser ikke noe særlig og har ikke gått ned i vekt. 0 Siter
Gjest donaldine Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Har du nylig vært utsatt for noe stressende, eller vært syk?? Jeg har tidligere mistet mensen en periode pga. eksamen og hard influensa. For øvrig skal man visst oppsøke lege dersom man mister mensen uten å skjønne hvorfor... 0 Siter
Gjest menstruasjon (for et vanskelig ord) Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Har du nylig vært utsatt for noe stressende, eller vært syk?? Jeg har tidligere mistet mensen en periode pga. eksamen og hard influensa. For øvrig skal man visst oppsøke lege dersom man mister mensen uten å skjønne hvorfor... Hadde eksamen i den perioden jeg forventet mensen, kanskje det var det da? Utrolig hvordan slike ting påvirker systemet i kroppen altså.. Får bare vente litt til da og se 0 Siter
Gjest donaldine Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hadde eksamen i den perioden jeg forventet mensen, kanskje det var det da? Utrolig hvordan slike ting påvirker systemet i kroppen altså.. Får bare vente litt til da og se Eksamen er stress! Tror nok det er grunnen ja=) 0 Siter
Gjest menstruasjon (for et vanskelig ord) Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Eksamen er stress! Tror nok det er grunnen ja=) Da har vi løsningen da Det var bare det at jeg merket ikke selv at jeg var stresset i forhold til eksamen. Men jeg var visst det da. Får satse på det begynner å renne her hos meg igjen da 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 En gang i blant kan vel kroppen "hoppe over" en menstruasjon også, uten at det nødvendigvis er noe galt. Kroppen min gjør som den vil, stort sett Det er neppe noe å bekymre seg over. Det -kan- jo selvsagt være eksamen, det spørs hvor mye du stresset i forkant av den, går jeg ut i fra. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Går du på minipille eller p-pille? 0 Siter
Gjest menstruasjon (for et vanskelig ord) Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Går du på minipille eller p-pille? Nope, sluttet på p-piller for noen måneder siden. 0 Siter
Gjest menstruasjon (for et vanskelig ord) Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 En gang i blant kan vel kroppen "hoppe over" en menstruasjon også, uten at det nødvendigvis er noe galt. Kroppen min gjør som den vil, stort sett Det er neppe noe å bekymre seg over. Det -kan- jo selvsagt være eksamen, det spørs hvor mye du stresset i forkant av den, går jeg ut i fra. Mulig den bare hoppet over en gang ja Skulle ønske den gjorde det oftere! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Mulig den bare hoppet over en gang ja Skulle ønske den gjorde det oftere! Ja, min kommer sånn omtrent vært 7. eller 8. uke, alt ettersom når det passer den, tror jeg. Fungerer utmerket for meg;) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 En gang i blant kan vel kroppen "hoppe over" en menstruasjon også, uten at det nødvendigvis er noe galt. Kroppen min gjør som den vil, stort sett Det er neppe noe å bekymre seg over. Det -kan- jo selvsagt være eksamen, det spørs hvor mye du stresset i forkant av den, går jeg ut i fra. Det visste jeg ikke at den kunne! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Det visste jeg ikke at den kunne! Ikke ta det som et utsagn fra lege, altså Men det har hendt både meg og andre som jeg vet om, så det er konklusjonen jeg har trukket, iallfall! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.