Gå til innhold

Årsaker til uteblitt mensen?

Gjest menstruasjon (for et vanskelig ord)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan være grunner for at mensen ikke kommer? Tror det har gått ca 2 uker over tiden nå-er ikke gravid.

Stresser ikke noe særlig og har ikke gått ned i vekt.

Gjest donaldine
Skrevet

Har du nylig vært utsatt for noe stressende, eller vært syk?? Jeg har tidligere mistet mensen en periode pga. eksamen og hard influensa. For øvrig skal man visst oppsøke lege dersom man mister mensen uten å skjønne hvorfor...

Skrevet

Har du nylig vært utsatt for noe stressende, eller vært syk?? Jeg har tidligere mistet mensen en periode pga. eksamen og hard influensa. For øvrig skal man visst oppsøke lege dersom man mister mensen uten å skjønne hvorfor...

Hadde eksamen i den perioden jeg forventet mensen, kanskje det var det da? Utrolig hvordan slike ting påvirker systemet i kroppen altså..

Får bare vente litt til da og se :)

Gjest donaldine
Skrevet

Hadde eksamen i den perioden jeg forventet mensen, kanskje det var det da? Utrolig hvordan slike ting påvirker systemet i kroppen altså..

Får bare vente litt til da og se :)

Eksamen er stress! Tror nok det er grunnen ja=)

Skrevet

Eksamen er stress! Tror nok det er grunnen ja=)

Da har vi løsningen da ;)

Det var bare det at jeg merket ikke selv at jeg var stresset i forhold til eksamen. Men jeg var visst det da.

Får satse på det begynner å renne her hos meg igjen da ;)

Caloni Makaroni
Skrevet

En gang i blant kan vel kroppen "hoppe over" en menstruasjon også, uten at det nødvendigvis er noe galt. Kroppen min gjør som den vil, stort sett ;) Det er neppe noe å bekymre seg over. Det -kan- jo selvsagt være eksamen, det spørs hvor mye du stresset i forkant av den, går jeg ut i fra.

Gjest this is a signature
Skrevet

Går du på minipille eller p-pille?

Skrevet

Går du på minipille eller p-pille?

Nope,

sluttet på p-piller for noen måneder siden.

Skrevet

En gang i blant kan vel kroppen "hoppe over" en menstruasjon også, uten at det nødvendigvis er noe galt. Kroppen min gjør som den vil, stort sett ;) Det er neppe noe å bekymre seg over. Det -kan- jo selvsagt være eksamen, det spørs hvor mye du stresset i forkant av den, går jeg ut i fra.

Mulig den bare hoppet over en gang ja :) Skulle ønske den gjorde det oftere! :P

Caloni Makaroni
Skrevet

Mulig den bare hoppet over en gang ja :) Skulle ønske den gjorde det oftere! :P

Ja, min kommer sånn omtrent vært 7. eller 8. uke, alt ettersom når det passer den, tror jeg. Fungerer utmerket for meg;)

hare1365380455
Skrevet

Det visste jeg ikke at den kunne! :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Det visste jeg ikke at den kunne! :)

Ikke ta det som et utsagn fra lege, altså ;)

Men det har hendt både meg og andre som jeg vet om, så det er konklusjonen jeg har trukket, iallfall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...