Gå til innhold

Greys anatomy...Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hekta på serien. Og er særlig hekta på forholdet Derek, Addison og Meredith...

Hva tror dere, blir det Derek og Meredith til slutt? *sukk*

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

7

• tonie

6

• tzatziki1365380058

4

• sweetness

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Take a wild guess. :)

Det ligger vel i kortene gjør det ikke? De er som regel ikke så dype og alternative disse seriene.

Skrevet

Hei.

Er også hekta og jeg fryyyder meg over spenningen de imellom samtidig som jeg ergrer merg over at de ikke bare _blir sammen_ snart!! hehe...men jeg tror ikke de blir sammen med det første nei...er sånn "holde-på-seere-triks" som er blitt brukt i alt for mange serier før der det har vært tydelig spenning og kjemi mellom hoverrolleinnhaverne.

Men det er jo lov å håpe...=)

ps. Er det slik at serien har tatt juleferie? eller? Når kommer den tilbake? Noen som vet???

Skrevet

Hei.

Er også hekta og jeg fryyyder meg over spenningen de imellom samtidig som jeg ergrer merg over at de ikke bare _blir sammen_ snart!! hehe...men jeg tror ikke de blir sammen med det første nei...er sånn "holde-på-seere-triks" som er blitt brukt i alt for mange serier før der det har vært tydelig spenning og kjemi mellom hoverrolleinnhaverne.

Men det er jo lov å håpe...=)

ps. Er det slik at serien har tatt juleferie? eller? Når kommer den tilbake? Noen som vet???

den har ikke tatt juleferie enda hvertfall. Kommer i kveld :) Men vet sesongen slutter før jul en gang, og på an igjen midetn av januar tror jeg.

Skrevet

Jeg synes Meredith er så muggen og dyster at det er en gru. Det mest usjarmerende mennesket på hele sykehuset, jo! Leppa henger alltid, og hun furter og kjefter hele tiden. Ikke er hun pen heller.

Nope, hun fortjener ikke den godbiten der. Det bør helt klart bli ekskona:-)

Skrevet

den har ikke tatt juleferie enda hvertfall. Kommer i kveld :) Men vet sesongen slutter før jul en gang, og på an igjen midetn av januar tror jeg.

ja..så nå at den går bare litt senere enn vanlig i dag. Stusset litt når det skulle være jakten på kjærligheten kvart på ti ikveld, skjønner du. Men da er jo det oppklart. =)

Da blir d McDreamy i kveld også, gitt!=)

Skrevet

Jeg synes Meredith er så muggen og dyster at det er en gru. Det mest usjarmerende mennesket på hele sykehuset, jo! Leppa henger alltid, og hun furter og kjefter hele tiden. Ikke er hun pen heller.

Hun har jo kjærlighetssorg! Ikka rart hun er ulykkelig. Og jeg synes hun er pen. Ligner på Ally Mc Beal. Men Izzie er så klart penere hvis det er bare det som teller. Men det er det jo ikke.

Skrevet

Ja. Han vet nå at det er henne han elsker. Det ble klart for ham under bombesaken.

VI har jo visst det lenge. Jeg håper de tre blir lykkelige. Han, hun og hunden.

Skrevet

Ja. Han vet nå at det er henne han elsker. Det ble klart for ham under bombesaken.

VI har jo visst det lenge. Jeg håper de tre blir lykkelige. Han, hun og hunden.

Jah..han vet det nå..men jeg synes han var så feig og situasjonen ble så kjip sist gepisode da han kom på besøk til henne etter bombeulykken og bare gikk igjen!! Jeg hadde nok ventet meg mer passion og romantikk der ja...men d skal jo dras ut i d uuulidelige dette, da...hehe..

Skrevet

Jah..han vet det nå..men jeg synes han var så feig og situasjonen ble så kjip sist gepisode da han kom på besøk til henne etter bombeulykken og bare gikk igjen!! Jeg hadde nok ventet meg mer passion og romantikk der ja...men d skal jo dras ut i d uuulidelige dette, da...hehe..

Der var det hun som ødela. Hun påsto hun ikke husket forrige kyss. Han ble nok litt usikker. For det er ikke tvil om at besøket hadde alvorligere hensikter enn som så. Men han fikk ikke ordentlig respons. Hun gjør seg kostbar. Piner ham.

Skrevet

Hun har jo kjærlighetssorg! Ikka rart hun er ulykkelig. Og jeg synes hun er pen. Ligner på Ally Mc Beal. Men Izzie er så klart penere hvis det er bare det som teller. Men det er det jo ikke.

Nei, så shallow får man ikke være. Men seriøst, jeg synes ikke hun er det helt store. Hun er så fargeløs, synes jeg. Sånn bortsett fra de alltid like rødsprengte øynene. Fargeløs pluss sur er ikke helt min greie. Var hun ikke småsur allerede før hun møtte drømmeprinsen?

Skrevet

Der var det hun som ødela. Hun påsto hun ikke husket forrige kyss. Han ble nok litt usikker. For det er ikke tvil om at besøket hadde alvorligere hensikter enn som så. Men han fikk ikke ordentlig respons. Hun gjør seg kostbar. Piner ham.

ja..var nok det. Men ååå så skuffende at han ikke bare "fikk ut fingern" og stormet bort og ga henne det kysset _vi_ fortjener! =) hehe...

Han vet jo hva hun føler..

Jaja, spenningen er da noe...=)

Skrevet

Nei, så shallow får man ikke være. Men seriøst, jeg synes ikke hun er det helt store. Hun er så fargeløs, synes jeg. Sånn bortsett fra de alltid like rødsprengte øynene. Fargeløs pluss sur er ikke helt min greie. Var hun ikke småsur allerede før hun møtte drømmeprinsen?

Visst er hun sur. Men de jobber veldig lange dager, så man blir lett sliten og trøtt og dradd. Og kom nå ikke og si at de er bare skuespillere, for det tror jeg ikke noe på. Jeg så jo at hun hadde hånda inne i en pasient.

Skrevet

Godbit?

Kan ikke noen være så snill og forklare meg hva som er så fantastisk med ham?

Jeg ser bare en fjott. Fjottete utseende, og fjottete oppførsel.

Skrevet

ja..var nok det. Men ååå så skuffende at han ikke bare "fikk ut fingern" og stormet bort og ga henne det kysset _vi_ fortjener! =) hehe...

Han vet jo hva hun føler..

Jaja, spenningen er da noe...=)

Spenningen og pinebenken gir høye seertall, er jeg redd. Så de trekker nok ut denne intrigen til siste dråpe. Jeg vil også at det skal ordne seg. Jeg liker ikke Adison.

Skrevet

For ikke å snakke om en _elendig_ skuespiller, helt utrolig.

Skrevet

Godbit?

Jeg er enig. Unge Alex er sexy som faen, og så dem fargede overlegen. Han som er sammen med Christina.

Skrevet

Visst er hun sur. Men de jobber veldig lange dager, så man blir lett sliten og trøtt og dradd. Og kom nå ikke og si at de er bare skuespillere, for det tror jeg ikke noe på. Jeg så jo at hun hadde hånda inne i en pasient.

Hehe. Skuespillere? Hva snakker du om?

Skrevet

Hehe. Skuespillere? Hva snakker du om?

Nei, ikke sant. Enkelte påstår at de egentlig er skuespillere, men jeg tror ikke de hadde fått lov å operere og sånn, da.

Skrevet

Godbit?

Næh! Altså du altså. Du eier jo ikke smak.

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...