Gå til innhold

Greys anatomy...Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, ikke sant. Enkelte påstår at de egentlig er skuespillere, men jeg tror ikke de hadde fått lov å operere og sånn, da.

Og sånn som de bor, stakkars! Ordentlige skuespillere hadde vel aldri bodd i campingvogn eller kollektiv. Dah...

Hvor dum får man bli, liksom? Alle vet da da at skuespillere bor i svære palasser med svømmebasseng.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

7

• tonie

6

• tzatziki1365380058

4

• sweetness

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er enig. Unge Alex er sexy som faen, og så dem fargede overlegen. Han som er sammen med Christina.

Burke. Ja, det er noe annet. Han er nesten for perfekt til å være sann.

Gjest annlovinda
Skrevet

Godbit?

Kan ikke noen være så snill og forklare meg hva som er så fantastisk med ham?

Jeg ser bare en fjott. Fjottete utseende, og fjottete oppførsel.

Nei, du har jammen ikke smak.

Han er jo bare sååååååå deilig.

:)

Skrevet

Jeg synes Meredith er så muggen og dyster at det er en gru. Det mest usjarmerende mennesket på hele sykehuset, jo! Leppa henger alltid, og hun furter og kjefter hele tiden. Ikke er hun pen heller.

Nope, hun fortjener ikke den godbiten der. Det bør helt klart bli ekskona:-)

Som jeg skulle sagt det selv! Datteren min og jeg heier på ex-konen, vi synes Meredith er en sutrekopp, sånn pipete og "stakkars-meg" hele tiden"

mvh

Skrevet

Jeg synes Meredith er så muggen og dyster at det er en gru. Det mest usjarmerende mennesket på hele sykehuset, jo! Leppa henger alltid, og hun furter og kjefter hele tiden. Ikke er hun pen heller.

Huff, nei, ekskona er så skummel!! Har du sett de øynene? *mareritt*

Meredith er jo så søt og naturlig ;-)

Skrevet

Godbit?

Kan ikke noen være så snill og forklare meg hva som er så fantastisk med ham?

Jeg ser bare en fjott. Fjottete utseende, og fjottete oppførsel.

Husj, ut med deg!!!!!

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg vet hvordan det går. ;) Er langt inni sesong 3.

HVordan er du ute i sesong 3??? Jeg har fosøkt å finne DVD'er, men ikke klart det. Må være sone 2, altså.

Bare funet sesong 1, jeg.

Skrevet

Hæh, åssen får du til det?

tzatziki1365380058
Skrevet

Ja. Han vet nå at det er henne han elsker. Det ble klart for ham under bombesaken.

VI har jo visst det lenge. Jeg håper de tre blir lykkelige. Han, hun og hunden.

Han har vel også visst det lenge, men gjort sin ektemann-plikt.

Det blir sikkert meredith og McDreamy, men kun for ei stund

tipper

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg er enig. Unge Alex er sexy som faen, og så dem fargede overlegen. Han som er sammen med Christina.

Enig i det, men jeg liker derek også, jeg.

Altetende, tydeligvis :)

Skrevet

den har ikke tatt juleferie enda hvertfall. Kommer i kveld :) Men vet sesongen slutter før jul en gang, og på an igjen midetn av januar tror jeg.

Jeg leste at Greys går ut nå etter jul, til fordel for Frustrerte Fruer.. :-(

Skrevet

Spørs om vi får vite så mye før jul, etter jul forevinner visst Greys til fordel for Frustrerte Fruer. :-(

Men fortell meg gjerne hvor jeg kan laste ned resten av serien!

Skrevet

Jeg vet også! :-)

Gjest Enig, ja
Skrevet

Meredith er en surpomp ja!! Smil litt da jente, vi har alle vært ulykkelig forelska et par ganger! Og Meredith som har vært igjennom så mye BØR klare det der uten for mye pes.. Nei, skjerpings er min mening..

Heia ekskona, hun oppfører seg litt mer voksent og sånt for man mannfolk av;) hehe

Ellers synes jeg at George må være det perfekte ektemann-emnet.. Kanskje det blir han og Meredtih til slutt??

Gjest Skulker gjerne senvakt for å rekke Grace anatomy
Skrevet

Burke. Ja, det er noe annet. Han er nesten for perfekt til å være sann.

Uhuuuu ja. Burke og Kristina er mer spennende enn Meredith og Derek. Skulle ønske jeg kunne funnet meg en som Burke. Han er den vakreste fargede mannen jeg har sett i hele mitt voksne liv;-)

Skrevet

Jeg vet også! :-)

Vet du da om det er en evig-gående serie eller om det er en ende på den?

Skrevet

Ikke rart hun er sliten og ser litt muggen ut etter så lange dager på sykehuset dah .....

Men seriøst - hun er jo hverfall ikke stygg! Litt for tynn er hun nok. Enig med de som sier hun ligner litt på ally mcBeal.

Synes Meredith er ganske kul jeg - pen eller ei. Men den aller kuleste er jo hun asiatiske - husker ikke navnet.

Skrevet

Ikke rart hun er sliten og ser litt muggen ut etter så lange dager på sykehuset dah .....

Men seriøst - hun er jo hverfall ikke stygg! Litt for tynn er hun nok. Enig med de som sier hun ligner litt på ally mcBeal.

Synes Meredith er ganske kul jeg - pen eller ei. Men den aller kuleste er jo hun asiatiske - husker ikke navnet.

"Ikke rart hun er sliten og ser litt muggen ut etter så lange dager på sykehuset dah ....."

Pøh! Ingen unnskyldning. Izzie ser da ut som en babe selv etter to døgn med jobbing på rappen!Seriøst, asså...

Enig når det gjelder hun asiatiske, som merkelig nok ikke jeg heller husker navnet på:-/ Hun er klart kulest. I hvert fall morsomst:-)

Skrevet

HVordan er du ute i sesong 3??? Jeg har fosøkt å finne DVD'er, men ikke klart det. Må være sone 2, altså.

Bare funet sesong 1, jeg.

Det har jeg lastet ned.. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...