jappa Skrevet 25. april 2001 Del Skrevet 25. april 2001 hei doktor! jeg er en gutt på 14 år som har fått veldig vondt nederst i korsryggen. jeg har hatt det i nesten et år og er spesielt vondt når jeg trener. hva kan det være??? jeg trenger hjelp på denne! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prolapsa Skrevet 27. april 2001 Del Skrevet 27. april 2001 Hei! Kan bare si en ting - kom deg til legen din og få rekvisisjon for å få tatt bilde (CT evnt. MR). Det er så mange diagnoser at det er umulig for noen å stille diagnose på hva som er galt med ryggen din her. Mest sannsynlig trener du galt, da du får mest vondt under trening, og dessuten er så ung at du burde ikke ha ryggproblemer så tidlig. Uansett bør du sjekke dette hos en lege (man kan jo aldri vite!). I mellomtiden bør du trene lett evnt. ta en hvileperiode for å se om det bedrer seg. Få hjelp av noen med treningen din så du gjør dette riktig. Gå heller turer i skog og mark (bra for rygg!). LYKKE TIL - og vær forsiktig med ryggen din, den skal du ha lenge!!!!! Hilsen treningsnarkoman med ryggproblemer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 28. april 2001 Del Skrevet 28. april 2001 Hei, prøv forum for almenn medisin eller evt. idrettsmedisinsk forum. Forøvrig er våre råd ment som generelle, og en vedvarende smertetilstand som du har, bør du konsultere din lege med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.