Gjest Flystripa Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hva kjøper du til jul? Lurer på om jeg har glemt noe. Lista er som følger: Kalkun, epler (stuffing er epler og svisker), potet, babygulerøtter, broccoli, sjysaus/viltsaus (brukes med kraften til kalkunen), ribbe, juleskinke Karamellpudding (Diplom-is sin, enkelt og greit) + karamellsaus, kremfløte, likedan med riskremen. Rød saus. Nøtter, clementiner, brus, julegodt (hva slags vet jeg ennå ikke) Servietter (lys har vi), is/iskake, øl, akevitt, vin (selvsagt til sent på kvelden) Noe mer? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Brus? Les engang til, og se om det allerede står på lista ;P 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Melk, brød. melk, ja. Brød baker vi. Mel, gjær, melange må føyes til på lista. 0 Siter
org Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Les engang til, og se om det allerede står på lista ;P Og der sto det, ja! Jeg leste lista - godt, trodde jeg - to ganger før jeg posta innlegget. Men enn godt pålegg og middager utover? 0 Siter
tonie Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Julesylte og sennep, lomper, masse godt pålegg. 0 Siter
flisa Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 surkål/rødkål Julepostei/shampignon/bacon Sylte, lefse - grov sennep godtestrømper til julaften morgen Likør medisterdeig/innmatpølse GLØGG -mandler/rosiner TWIST Rund ost namdalsgomme - julekake sursild ansjos og egg -. masse egg Fy flate dette blir dyrt! hehe PILS Grandiser 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Og der sto det, ja! Jeg leste lista - godt, trodde jeg - to ganger før jeg posta innlegget. Men enn godt pålegg og middager utover? Kom med forslag! Roastbeef, remulade... 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Fenalår??? Det har du glemt!!! Neida, fenalår er puck ;o) Pæreskinke, kanskje. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 surkål/rødkål Julepostei/shampignon/bacon Sylte, lefse - grov sennep godtestrømper til julaften morgen Likør medisterdeig/innmatpølse GLØGG -mandler/rosiner TWIST Rund ost namdalsgomme - julekake sursild ansjos og egg -. masse egg Fy flate dette blir dyrt! hehe PILS Grandiser Steike, du har vært på julematshopping en vinterdag, før du;o) Takk!!! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Julesylte og sennep, lomper, masse godt pålegg. Ja! Flere påleggsforslag, takk! 0 Siter
Gjest appelsiner Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Kom med forslag! Roastbeef, remulade... Egg, bacon, leverpostei. 0 Siter
Mistera Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Neida, fenalår er puck ;o) Pæreskinke, kanskje. oki, om du syntes det så jeg digger iallefall fenalår noe sinnsykt:) Dessuten er det idag bare 9 dager til jeg reiser hjem til norge, og får god mat hjemme;) Fenalår det får jeg iallefall:D 0 Siter
Mistera Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Ja! Flere påleggsforslag, takk! Edamer ost... er ikke det juleosten;) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Edamer ost... er ikke det juleosten;) *notert* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Neida, fenalår er puck ;o) Pæreskinke, kanskje. Hallo!!! Det blir ikke jul uten fenalår!!!! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hallo!!! Det blir ikke jul uten fenalår!!!! Å, jau dah! Jeg takler ikke engang å ha fårepølse som pålegg. Stinker jo sjøldødd sau... 0 Siter
Lurveline Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Kanskje det er noe fra min handleliste du har glemt? Ribbe Medisterkaker Surkål Rødkål Sjysaus Oksebog Finnbiff Risgrøt Potetmos Rømme Sjampinjong Løk Tomatpuré Ris Cola Julebrus Rekecabaret Pepperkaker Julestrømpegodt Klementiner Valnøtter Lammerull Sursild Roastbeef Remulade Port Salut Pepperost Krydderost Naturell ost Tuc kjeks Ritz kjeks Peanøtter Cheezdoodles Salt potetgull SprøMix Stratos Twist Smågodt Marsipan Bassett lakris Toffifi After eight kinderegg Julekaker Julepølse Juleblad 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.