pekkaline Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Konfekt er flott å ha. Og gjerne en ekstra i tilfelle du får en uventet gave på døren.. (skjer ofte her) Jeg synes det kan være godt med fiskeboller (av alle rare ting) midt i romjula. Blir litt lei brun-saus-middager.. Ellers savner jeg rosenkål på lista de, men det liker du kanskje ikke? Ellers så har du nok det meste på listen, og tips fra dolerene 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Å, jau dah! Jeg takler ikke engang å ha fårepølse som pålegg. Stinker jo sjøldødd sau... Jeg tror pinadø du er verre enn mannen min ;-) Østlendinger ass' *oppgitt* 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jeg tror pinadø du er verre enn mannen min ;-) Østlendinger ass' *oppgitt* Østlending?! Trondheimspi' takk! 0 Siter
org Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Kom med forslag! Roastbeef, remulade... Røkt laks, kjøttrull (helst hjemmelaget...), leverpostei. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Østlending?! Trondheimspi' takk! Sorry ;-) Jeg som trodde det bare var østlendinger som var "rare" i julematveien ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.