Luska Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jeg tror de har det i noen H&M, men jeg fikk hvertfall tak i på Lindex. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 De har iallefall på lindex. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Takk alle sammen - . . ... og på Cubus! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jeg kjøpte på KappAHl i dag :-) 0 Siter
flisa Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 Jeg kjøpte på KappAHl i dag :-) Jeg også - nedsatt til 49,- var de! hehe - De var utsolgt på Lindex - de var helt fortvilet - for det hadde vært en hel skoleklasse der og kjøpt resten. Jeg fikk tak i en som er flere nummer for lang - men må legge den opp da 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Jeg også - nedsatt til 49,- var de! hehe - De var utsolgt på Lindex - de var helt fortvilet - for det hadde vært en hel skoleklasse der og kjøpt resten. Jeg fikk tak i en som er flere nummer for lang - men må legge den opp da 49???? Jeg betalte 119 i går morges! Burde kanskje spurt om de ikke var nedsatt siden det var dagen før Lucia..... Men vi har faktisk klart oss med én Luciakjloe og én spøkelsesdrakt i 6 år nå, så det var ikke så veldig farlig :-) 0 Siter
flisa Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 49???? Jeg betalte 119 i går morges! Burde kanskje spurt om de ikke var nedsatt siden det var dagen før Lucia..... Men vi har faktisk klart oss med én Luciakjloe og én spøkelsesdrakt i 6 år nå, så det var ikke så veldig farlig :-) PÅ Kapphal altså! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 PÅ Kapphal altså! Ja....jeg betalte 119 for den kjolen på Kappahl i går :-( Og tuppa måtte sånn på do da santaluciatoget skulle gå, så hun var ikke med og sang.... Men hun var med etterpå og sang julesanger og spiste lussekatter, altså! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.