Gå til innhold

har de luciakjoler på H&M?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror de har det i noen H&M, men jeg fikk hvertfall tak i på Lindex.

Skrevet

Jeg kjøpte på KappAHl i dag :-)

Jeg også - nedsatt til 49,- var de! hehe - De var utsolgt på Lindex - de var helt fortvilet - for det hadde vært en hel skoleklasse der og kjøpt resten. Jeg fikk tak i en som er flere nummer for lang - men må legge den opp da :)

Skrevet

Jeg også - nedsatt til 49,- var de! hehe - De var utsolgt på Lindex - de var helt fortvilet - for det hadde vært en hel skoleklasse der og kjøpt resten. Jeg fikk tak i en som er flere nummer for lang - men må legge den opp da :)

49???? Jeg betalte 119 i går morges! Burde kanskje spurt om de ikke var nedsatt siden det var dagen før Lucia.....

Men vi har faktisk klart oss med én Luciakjloe og én spøkelsesdrakt i 6 år nå, så det var ikke så veldig farlig :-)

Skrevet

49???? Jeg betalte 119 i går morges! Burde kanskje spurt om de ikke var nedsatt siden det var dagen før Lucia.....

Men vi har faktisk klart oss med én Luciakjloe og én spøkelsesdrakt i 6 år nå, så det var ikke så veldig farlig :-)

PÅ Kapphal altså!

Skrevet

PÅ Kapphal altså!

Ja....jeg betalte 119 for den kjolen på Kappahl i går :-(

Og tuppa måtte sånn på do da santaluciatoget skulle gå, så hun var ikke med og sang....

Men hun var med etterpå og sang julesanger og spiste lussekatter, altså!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...