Gå til innhold

Myke fløtekarameller

Anbefalte innlegg

Gjest sveipetroll
Skrevet

Er det noen som har oppskrift på myke fløtekarameller.

Da mener jeg ikke sånne som er kjempeseige. Men sånne som man faktisk kan bite av uten at gebisset følger med :)

Gjest Debra irl
Skrevet

Tenkte du på fugde? Da får du den gode fløtekaramellsmaken, men uten at plombene spretter ut av jekslene :-)

Jeg vet ikke om jeg fortsatt har min oppskrift, men du kan jo google på fugde+oppskrift, evt fugde+recipe. Da bør du få opp en del svar.

Skrevet

Tenkte du på fugde? Da får du den gode fløtekaramellsmaken, men uten at plombene spretter ut av jekslene :-)

Jeg vet ikke om jeg fortsatt har min oppskrift, men du kan jo google på fugde+oppskrift, evt fugde+recipe. Da bør du få opp en del svar.

Om du googler på fudge i stedet for fugde får du sikkert flere svar :)

Gjest sveipetroll
Skrevet

Fudge ja. Tusen takk.

Gjest Debra irl
Skrevet

Herlighet. Her sklei fingrene litt vel kjapt over tastaturet. pinlig. he he he. Hvordan i all verden skulle man ha uttalt fugde? må bare flire av meg selv og skylde på sukkerhunger.... :-)

Gjest Frustrert frue
Skrevet

Har funnet to helt like oppskrifter, men den ene sier usaltet smør, mens den andre sier smør...????

Hva er riktig da tro????

Skrevet

Like deler sukker, fløte og sirup.

De er myke og usannsynlig gode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...