Gjest sveipetroll Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Er det noen som har oppskrift på myke fløtekarameller. Da mener jeg ikke sånne som er kjempeseige. Men sånne som man faktisk kan bite av uten at gebisset følger med 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Tenkte du på fugde? Da får du den gode fløtekaramellsmaken, men uten at plombene spretter ut av jekslene :-) Jeg vet ikke om jeg fortsatt har min oppskrift, men du kan jo google på fugde+oppskrift, evt fugde+recipe. Da bør du få opp en del svar. 0 Siter
citoyen Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Tenkte du på fugde? Da får du den gode fløtekaramellsmaken, men uten at plombene spretter ut av jekslene :-) Jeg vet ikke om jeg fortsatt har min oppskrift, men du kan jo google på fugde+oppskrift, evt fugde+recipe. Da bør du få opp en del svar. Om du googler på fudge i stedet for fugde får du sikkert flere svar 0 Siter
Gjest sveipetroll Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Tenkte du på fugde? Da får du den gode fløtekaramellsmaken, men uten at plombene spretter ut av jekslene :-) Jeg vet ikke om jeg fortsatt har min oppskrift, men du kan jo google på fugde+oppskrift, evt fugde+recipe. Da bør du få opp en del svar. Fudge ja. Tusen takk. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Om du googler på fudge i stedet for fugde får du sikkert flere svar Herlighet. Her sklei fingrene litt vel kjapt over tastaturet. pinlig. he he he. Hvordan i all verden skulle man ha uttalt fugde? må bare flire av meg selv og skylde på sukkerhunger.... :-) 0 Siter
Gjest Frustrert frue Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Om du googler på fudge i stedet for fugde får du sikkert flere svar Har funnet to helt like oppskrifter, men den ene sier usaltet smør, mens den andre sier smør...???? Hva er riktig da tro???? 0 Siter
Idéfix Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Like deler sukker, fløte og sirup. De er myke og usannsynlig gode. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.