Gå til innhold

Grey's anatomy

Anbefalte innlegg

Gjest grey's-fan
Skrevet

Jeg har ikke fått sett på en stund. Hva har skjedd siden sist? (Den siste episoden jeg så var den hvor vi fikk vite at Izzie har et barn. Det er vel 2-3 episoder siden.)

Skrevet

http://abc.go.com/primetime/

greysanatomy/episode?pn=epguide

Her kan du lese utførlig om alle episodene som hittil er vist. Og USA er godt i gang med sesong 3, slik at du må passe på at du ikke leser mer enn du ønsker..

Gjest grey's-fan
Skrevet

http://abc.go.com/primetime/

greysanatomy/episode?pn=epguide

Her kan du lese utførlig om alle episodene som hittil er vist. Og USA er godt i gang med sesong 3, slik at du må passe på at du ikke leser mer enn du ønsker..

Takk!

Gjest lillerosinen
Skrevet

Hvah!!?? Har Izzie et barn?? Det var en 4-5 episoder på rad jeg ikke fikk med meg, men dette har da ikke vært noe tema siden- for det var helt nytt for meg!

Hva er historien med dette barnet da?

Skrevet

Izzie fortalte en gravid tenåringsjente at hun selv hadde blitt gravid som 16 åring og valgte å adooptere bort barnet. Jenta var nå 11 år og Izzie hadde ikke lenger kontakt med henne.

Skrevet

Hvah!!?? Har Izzie et barn?? Det var en 4-5 episoder på rad jeg ikke fikk med meg, men dette har da ikke vært noe tema siden- for det var helt nytt for meg!

Hva er historien med dette barnet da?

Hun var vel bare 16 år eller noe og adopterte det bort. Hun rådet en ung gravid jente til å gjøre det samme, for hun mente det ville være en bedre løsning enn å la et lite barn vokse opp i et dårlig strøk med dårlig råd og en ung mor. Hun fortalte også at hun hadde vokst opp i et elendig strøk og at moren hadde jobbet dobbelt, og at hun ikke ville fått muligheten til å komme seg litt oppover i livet hvis hun hadde beholdt barnet. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...