Gjest Debra irl Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Noen som har en skikkelig bra bolleoppskrift? Tenkte å bake lussekatter og ha med på jobben i morgen? Hvis jeg baker dem i kveld, bør jeg da fryse dem for at de skal smake best mulig i morgen? Eller har du andre tips til oppbevaring? Takker så hjertelig på forhånd for svar. Tusen takk :-) 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Kan jeg få noen lussekatter av deg? Skal ha eksamen i morgen også, hadde også idag! Trenger å kose meg på eksamenen i morgen! 0 Siter
Søssa Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Her finner du oppskrift. Jeg har ikke bakt dem så jeg vet ikke hvordan de er. http://www.mat.no/vis_artikkel.aspx?artid=6435&showRes=yes 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Kan jeg få noen lussekatter av deg? Skal ha eksamen i morgen også, hadde også idag! Trenger å kose meg på eksamenen i morgen! Da får du komme innom jobben min etter vel overstått eksamen og få deg en "katte" og en latte :-) Lykke til! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Da får du komme innom jobben min etter vel overstått eksamen og få deg en "katte" og en latte :-) Lykke til! Fikk du bakt lussekatter? Nå er jeg ferdig med mine 4 eksamener og ellers andre oppgaver denne høsten, så nå er det endelig ferie. Det skal bli så godt. Er så sliten nå! Men håper lussekattene ble gode! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.