Gå til innhold

Hva er dette med Kåre Conradi..??

Anbefalte innlegg

Gjest Spindoctor
Skrevet

Jeg har vært på reise i noen måneder og kommer nå hjem som et stort spørsmålstegn.. Jeg må innrømme at jeg altid har likt Kåre Conradi (pen mann!!) og hører nå at han og kjæresten har lagt ut noen nakenbilder på nettet eller noe... Noen som kan fortelle mer. Føler meg litt off...

Skrevet

Han "mistet" mobilen hvor det lå noen litt pikante private bilder. Gode venner(?) sendte disse til noen venner, som igjen sendte dem til noen venner, som igjen.... og vips, hadde halve Oslo dem.

Skrevet

Han mistet visst mobilen sin, som inneholdt bilder av Marianne Aas Hansen (hans sambo/kone/kjæreste?) og han selv. Bl.a. nakenbilde av henne i dusjen etc.

Skrevet

Han "mistet" mobilen hvor det lå noen litt pikante private bilder. Gode venner(?) sendte disse til noen venner, som igjen sendte dem til noen venner, som igjen.... og vips, hadde halve Oslo dem.

Blant andre jeg. ;-)

(Men jeg har ikke sendt det videre til en sjel.)

Gjest Spindoctor
Skrevet

Uff da, så pinlig... Spesielt hvis de har "plantet" bildene... Ja vel, fint å kjenne til hva som skjer! ;o)

Skrevet

Uff da, så pinlig... Spesielt hvis de har "plantet" bildene... Ja vel, fint å kjenne til hva som skjer! ;o)

Bildene var helt uskyldige .,)

Skrevet

ingen skriver om de der dykkebrillene de hadde på seg, det var jo hysterisk morsomt. bedre enn å se en liten snegle på vei ut av smekken.

Skrevet

ingen skriver om de der dykkebrillene de hadde på seg, det var jo hysterisk morsomt. bedre enn å se en liten snegle på vei ut av smekken.

Enig med deg.

Hadde det ikke vært for dykkebildefetishen til Conradi og fruen, er jeg enig i at bildene hadde vært harmløse.

Men det bildet der var ikke på noen måter harmløst.

Skrevet

Ja, det svømmebrillebildet var kongemorsomt! :-D

Skrevet

Ja, det svømmebrillebildet var kongemorsomt! :-D

ikke sant :)

Skrevet

Enig med deg.

Hadde det ikke vært for dykkebildefetishen til Conradi og fruen, er jeg enig i at bildene hadde vært harmløse.

Men det bildet der var ikke på noen måter harmløst.

:D

Skrevet

Og så har de kommet helt opp til trøndelag også.

Skrevet

La oss si det sånn, så har alle sett Mr.Conradis halvslappe penis hengende ut av buksa. ;) Og dama hans i dusjen. Enig i at bildet av dem begge, alvorlige og rake i ryggen med svømmebriller på tar kaka.

Skrevet

De plantet dem nok ikke, nei.

Skrevet

vestover har de også kommet. ;-P

Skrevet

Det har seg slik at Conradi og kjæresten var på en sydentur og så hadde de det litt morsomt da og tok noen tullebilder av seg selv på hotellrommet med mobiltelefonen. Sånne bilder som alle par tar av seg selv og hverandre når man er det det litt tuppete hjørnet. Egentlig ganske så uskyldig, men så ble mobilen sjelt og bildene sirkulerte rundt på nettet.

Skrevet

Utrolig så langt den mobilen rekker :P

Skrevet

Utrolig så langt den mobilen rekker :P

Den har hatt god dekning, for å si det sånn. :oP

Skrevet

Det har seg slik at Conradi og kjæresten var på en sydentur og så hadde de det litt morsomt da og tok noen tullebilder av seg selv på hotellrommet med mobiltelefonen. Sånne bilder som alle par tar av seg selv og hverandre når man er det det litt tuppete hjørnet. Egentlig ganske så uskyldig, men så ble mobilen sjelt og bildene sirkulerte rundt på nettet.

"Sånne bilder som alle par tar av seg selv og hverandre når man er det det litt tuppete hjørnet."

Snakk for deg sjæl:oP

Gjest this is a signature
Skrevet

Disse berømmelige bildene ble sendt rundt på mail også, så de fleste har nok sett dem nå..

*flau på deres vegne*..

I tillegg var det komiker som viste fram disse på mobilen under et show..Han makkeren til han som var med i dansefeber ifjor (fra TvNorge)..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...