Gå til innhold

hva ville dere valgt?

Anbefalte innlegg

Gjest secret4mylife
Skrevet

det står to menn/kvinner foran deg. Den ene personen er en pen, attraktiv person som har alle de kvalitetene du kan tenke deg i din fremtidige partner. Dere har det kjempefint sammen, og deler felles interesser. God sex.

Den andre personen er ganske ulik deg. Men det kiler i magen av å tenke på han/hun. Men du vet at det ikke kan bli dere to. Det som kan skje er isåfall bare litt roting evt sex.

kjærlighet eller begjær?

Gjest lurvehøna
Skrevet

Jeg ville ha valgt kjærligheten det varer lenger enn begjæret!:)

Gjest anonym nå ja!
Skrevet

Stod faktisk mellom dette valget før jeg ble sammen med min nåværende..

Jeg drøyde kjærligheten litt, og rotet litt med han andre, før jeg bestemte meg for å satse fullt på kjærliheten ettersom jeg visste at det andre ikke ville vare og jeg var redd for å la min livs kjærlihet gå til spille..

Har ikke angret et sekund på valget mitt og vet at jeg kommer til å være sammen med min samboer resten av livet...

Men jeg skal inrømme at det hender jeg tenker/ drømmer om han andre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...