Gjest Aviaana Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hjalp en venninne med å flytte idag. En lelighet i 5 etasje uten heis. Hun hadde leid to flyttemenn som tok 70 prosent av eskene. Det som var lettere tok vi. Det tok ikke lang tid før jeg pustet og peste og angret på at jeg hadde meldt meg som frivillig flyttehjelp. Og disse folka hadde minst 2 oppdrag hver dag. At de orker! At de holder ut! Så ble det trim på meg i dag også da . 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Ja, jeg tenker med skrekk og gru på da vi skulle ha pianoet inn i huset her. Hvis/når det skal ut igjen, blir det flyttebyrå! 0 Siter
sheba Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 *grøss* nå fikk jeg nesten angst her:) skal ikke flytte men begynte og tenke på alt som befinner seg fra loft til kjeller! kanskje jeg burde ha en skikkelig opprydning og kaste orgie:) utrolig hvor mye unødvendig man samler på. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Flyttemenn er utholdende menn. Det i seg selv kan jo være en positiv sak. Men som dem stinker svette, da. Sånn gammel og surt, altså, ikke dagens der i gården, nei! *pføy* 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Da jeg flyttet i sommer flyttet jeg 500 meter lengre ned i gata, fra andre til tredje etasje i en annen blokk. Hadde skranglet sammen 2 biler med tilhenger og 1 bil uten, 4 menn og 4 kvinner (inkl. meg selv). Brukte sannelig ikke mange timene altså! Gikk så det susa det! Men det var deilig å sette seg i bilen med kjæresten og kjøre ut til ham på landet etterpå og slippe å legge seg på det kaotiske soverommet ja... 0 Siter
elsemarg Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Ja, jeg tenker med skrekk og gru på da vi skulle ha pianoet inn i huset her. Hvis/når det skal ut igjen, blir det flyttebyrå! Hei!Vi hadde flyttebyrå da vi skulle flytte til vestlandet! da spurte dem om vi hadde piano!Kjedelig for dem i høye blokker uten heis!Får den ikke inn i heisen allikevel!hehe:) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Da jeg var 12-13 år så var jeg med og skulle hjelpe farmoren min å flytte. Hun bodde i 6. etasje i en blokk, og skulle flytte i 2. etasje i oppgangen ved siden av (vi kunne gå igjennom kjelleren, vi trengte ikke gå ut). Og jeg, med min heisskrekk, nektet å kjøre heis, så jeg løp opp og ned de trappene omtrent 30 ganger den dagen, tror jeg. Aldri vært så sliten i beina hverken før eller siden, tror jeg! Men det er god trim å hjelpe folk å flytte, det er det ingen tvil om 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.