Elbereth Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har fått et "lass" med ferske koteletter som må tas rede på. Har hatt hele dagen på meg - og her sitter jeg... Rekker ikke å spise dem i morgen, men er de stekt så går det jo an å spise dem senere, evt. fryse? Kan jeg sette dem på langsteking i ovnen fram til i morgen tidlig? Altså, jeg skal opp i 6-tida. Tips om temp? Folie over? Anyone? (eller har kjøkkenproffene lagt seg...?) 0 Siter
Gjest lurvetusa Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Frys dem ned du! heller legg dem i kjøleskapet til i morgen, å stek dem da! 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Frys dem ned du! heller legg dem i kjøleskapet til i morgen, å stek dem da! Går for kjøleskapet... Litt kjøkkenproff. 0 Siter
mrxx Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 De tåler da fint å ligge i kjøeskapet et døgn eller to. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.