Gå til innhold

Verre enn Kristoffer Schau

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015
Skrevet

faen meg noe av det verste jeg har sett, angrer meg... Hvorfor legge ut slike fristelinker? Fy deg! ;-P

Og stakkars blekksprut, så lidende og kjempende ut der den lå og utåndet på et fat foran villdyrene... Så du øynene dens? :-(

Æsj og fysj. Hadde slått opp på flekken om jeg var dama hans!

Skrevet

faen meg noe av det verste jeg har sett, angrer meg... Hvorfor legge ut slike fristelinker? Fy deg! ;-P

Og stakkars blekksprut, så lidende og kjempende ut der den lå og utåndet på et fat foran villdyrene... Så du øynene dens? :-(

Æsj og fysj. Hadde slått opp på flekken om jeg var dama hans!

Er ikke sikker på at damer vil være sammen med en så ekkel fyr. Tenk deg å kline med ham etter å ha sett denne videoen.*grøss*

Skrevet

Minner meg litt om en jeg var forelsket i når jeg var ungdom...

Han moste edderkopper mellom fortennene. Etter å ha plukket av dem beina.

Det tøyt hvit kremaktig edderkopp-guffe ut mellom tenna hans.

Det er det kvalmeste jeg har sett (på ordentlig). Forelskelsen gav seg momentant, for å si det sånn.

Skrevet

Det er det kvalmeste jeg har sett (på ordentlig). Forelskelsen gav seg momentant, for å si det sånn.

*grøss*!!

Skrevet

ÆSJ! Skjønner at du dumpa ham kjapt ja. *grøss*

Skrevet

ÆSJ! Skjønner at du dumpa ham kjapt ja. *grøss*

Heh, vi rakk ikke å bli sammen heldigvis...

Skrevet

På ordentlig når man spiser blekksprut surrer man den rundt spisepinnene(levende ja) og stapper hele i munnen på en gang og tygger som en gal slik at den ikke rekker å suge seg fast i halsen ;o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jo, det var ekkelt. Men denne filmsnutten var laget bare for å provosere. De andre ved bordet satt der for å grøsse og bære seg, makan til overspilling!

Skrevet

Det er en snutt som med fordel kan sees når en er godtesjuk og egentlig ikke burde spise noe

Skrevet

Heslig...

Ikke noe problem å være enig med deg i det nei. Utrolig hva folk er i stand til å gjøre.

Caloni Makaroni
Skrevet

Det er en snutt som med fordel kan sees når en er godtesjuk og egentlig ikke burde spise noe

*legge til favoritter* ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...