ylvali1365381015 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 faen meg noe av det verste jeg har sett, angrer meg... Hvorfor legge ut slike fristelinker? Fy deg! ;-P Og stakkars blekksprut, så lidende og kjempende ut der den lå og utåndet på et fat foran villdyrene... Så du øynene dens? :-( Æsj og fysj. Hadde slått opp på flekken om jeg var dama hans! 0 Siter
Osiris Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 faen meg noe av det verste jeg har sett, angrer meg... Hvorfor legge ut slike fristelinker? Fy deg! ;-P Og stakkars blekksprut, så lidende og kjempende ut der den lå og utåndet på et fat foran villdyrene... Så du øynene dens? :-( Æsj og fysj. Hadde slått opp på flekken om jeg var dama hans! Er ikke sikker på at damer vil være sammen med en så ekkel fyr. Tenk deg å kline med ham etter å ha sett denne videoen.*grøss* 0 Siter
sheba Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 fyttirakkeren!! ekkelt, sier nå jeg, eller motbydelig.. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Minner meg litt om en jeg var forelsket i når jeg var ungdom... Han moste edderkopper mellom fortennene. Etter å ha plukket av dem beina. Det tøyt hvit kremaktig edderkopp-guffe ut mellom tenna hans. Det er det kvalmeste jeg har sett (på ordentlig). Forelskelsen gav seg momentant, for å si det sånn. 0 Siter
sheba Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Minner meg litt om en jeg var forelsket i når jeg var ungdom... Han moste edderkopper mellom fortennene. Etter å ha plukket av dem beina. Det tøyt hvit kremaktig edderkopp-guffe ut mellom tenna hans. Det er det kvalmeste jeg har sett (på ordentlig). Forelskelsen gav seg momentant, for å si det sånn. *grøss*!! 0 Siter
Osiris Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Minner meg litt om en jeg var forelsket i når jeg var ungdom... Han moste edderkopper mellom fortennene. Etter å ha plukket av dem beina. Det tøyt hvit kremaktig edderkopp-guffe ut mellom tenna hans. Det er det kvalmeste jeg har sett (på ordentlig). Forelskelsen gav seg momentant, for å si det sånn. ÆSJ! Skjønner at du dumpa ham kjapt ja. *grøss* 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 ÆSJ! Skjønner at du dumpa ham kjapt ja. *grøss* Heh, vi rakk ikke å bli sammen heldigvis... 0 Siter
zupernova Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 På ordentlig når man spiser blekksprut surrer man den rundt spisepinnene(levende ja) og stapper hele i munnen på en gang og tygger som en gal slik at den ikke rekker å suge seg fast i halsen ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Jo, det var ekkelt. Men denne filmsnutten var laget bare for å provosere. De andre ved bordet satt der for å grøsse og bære seg, makan til overspilling! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Det er en snutt som med fordel kan sees når en er godtesjuk og egentlig ikke burde spise noe 0 Siter
Osiris Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Heslig... Ikke noe problem å være enig med deg i det nei. Utrolig hva folk er i stand til å gjøre. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Det er en snutt som med fordel kan sees når en er godtesjuk og egentlig ikke burde spise noe *legge til favoritter* 0 Siter
Mista nikket Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 *legge til favoritter* Godt råd :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.