Gå til innhold

Finnes det brus uten koffein?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Naturlegvis fins det brus utan koffein. Det er vel det aller meste av brus som er koffeinfritt. Meiner du eigentleg "cola"? I så fall så fantes det koffeinfri coka cola før, men det er veldig lenge sidan eg har sett det i butikken. Kanskje det har gått ut av sortimentet p.g.a. for lite sal. Dette må eg sjekke...

(klikke, klikke...)

OK, slik er det: Det finst framleis i koffeinfri variant -MEN- den er samstundes Light, så dersom du ikkje vil ha i deg kunstige søtstoff som aspartam, er ikkje det eit alternativ for deg. -> http://www.coca-cola.no/action/Go/page/products

Klikk til Coca Cola Light og bla nedover. Denne versjonen av Coca Cola Light Caffeine Free vart introdusert i fjor haust, så det er alstå ein ny versjon av den eg meiner å hugse.

Gratulerer med graviditeten, forresten :-)

Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg over dette, med mindre du drikker vilt mye brus, og det er jo ikke sunt på noen måter - gravid eller ei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...