Gå til innhold

jeg burde jo ha visst bedre!!

Anbefalte innlegg

Gjest dumme meg!
Skrevet

jaja..så var jeg dum igjen å spiste masse klementiner igjen.

resultatet ble jo da at jeg i dag løper fram og tilbake på den hvite porselensgudinnen og prater drit;)

gjorde dette i fjor og.

men tingen er den at vi skal i besøk senere, ett besøk jeg har gleda meg til,men orker ikke tanken på at jeg er avhengig av dassen.

det verste er å bruke dassen hos andre når det er snakk om bommelomm!

og ikke minst knipe igjen for de svært dødelige gassene hehe..

det kommer alltid en sneaky sneaky uten at jeg selv er klar over det eller kniper sammen så hardt at når jeg da slapper av så popper det ut en liten dødelig gassdose hehe

noen som har råd om hva jeg kan gjøre for å få magen i form igjen?

har kastet i meg dau cola og eg ett eple da dette er ett eldgammelt knep mot løs mage,men det ser ikke ut til å hjelpe hurtig nok.

noen som vet?? trenger akutt hjelp!!

Skrevet

Hvis du er mann og skal til menn: Fjert i vei. Du kommer til å bli selskapets høydepunkt.

Hvis du er kvinne: Snik deg unna. Si du har fått akutt diare. Det kan knapt regnes som en hvit løgn.

Gjest dumme meg!
Skrevet

Hvis du er mann og skal til menn: Fjert i vei. Du kommer til å bli selskapets høydepunkt.

Hvis du er kvinne: Snik deg unna. Si du har fått akutt diare. Det kan knapt regnes som en hvit løgn.

er jente jeg da.

jeg kjenner ikke folkene så godt og vil gi ett godt inntrykk.

synnes det er flaut å innrømme slike ting selv om det ikke burde vært slik.

uffa..

bare det å holde dassen opptatt i en time så jeg får luftet ut og den slags hehe

alle driter jo,men jenter gjør det uten lukt og lyd sies det hehe

får vel egentlig bare slipe ut så mye gass jeg kan og tømme meg så godt jeg kan.

skal ta sjangsen på å gå alikavel altså,men hadde det kommet noen godde tips som jeg kunne prøvd før kvelden så hadde jeg blitt overlykkelig.

Skrevet

er jente jeg da.

jeg kjenner ikke folkene så godt og vil gi ett godt inntrykk.

synnes det er flaut å innrømme slike ting selv om det ikke burde vært slik.

uffa..

bare det å holde dassen opptatt i en time så jeg får luftet ut og den slags hehe

alle driter jo,men jenter gjør det uten lukt og lyd sies det hehe

får vel egentlig bare slipe ut så mye gass jeg kan og tømme meg så godt jeg kan.

skal ta sjangsen på å gå alikavel altså,men hadde det kommet noen godde tips som jeg kunne prøvd før kvelden så hadde jeg blitt overlykkelig.

Jeg er (til tross for nicket mitt) ingen ekspert på driteproblemer, men du kan muligens forsøke noe av det samme som ved generelle mageproblemer. Altså noe som binder magen.

Selv pleier jeg å gå for Cola.

Problemet er vel noe alle opplever fra tid til annen, men du har naturligvis helt rett i at det ikke er noe man snakker om.

Skrevet

Eple gir vel bare enda mer fart og futt i systemet.. Nei, hold deg til cola og håp på det beste...

Gjest dumme meg!
Skrevet

Eple gir vel bare enda mer fart og futt i systemet.. Nei, hold deg til cola og håp på det beste...

tror du det?

fikk høre at eple var en fiberikt kilde som ble brukt til diare

Gjest Angel in trust
Skrevet

Dra og kjøp BIOLA, drikk masse biola (syrnet melk) det tror jeg skal redde deg til kvelden!

Lykke til! :-)

Skrevet

Jeg er (til tross for nicket mitt) ingen ekspert på driteproblemer, men du kan muligens forsøke noe av det samme som ved generelle mageproblemer. Altså noe som binder magen.

Selv pleier jeg å gå for Cola.

Problemet er vel noe alle opplever fra tid til annen, men du har naturligvis helt rett i at det ikke er noe man snakker om.

Prøv med eplejuice blandet med Farris. Det er et godt og gammelt sykehus-triks for dårlig mage evt kvalme. Ellers så kan vel ido form hjelpe?

Og Biola ja, som var nevnt..Den er jo solid og god den.

God bedring!

Skrevet

tror du det?

Raspet eple er veldig bra mot diare, men ikke et helt eple som man bare spiser

Skrevet

tror du det?

Ungene mine fikk diare av eplejuice da de var beibier, og eple er anbefalt hvis man har hard mage... Pære og banan er bra mot løs mage. Stapp innpå et par bananer!

Gjest dumme meg!
Skrevet

Ungene mine fikk diare av eplejuice da de var beibier, og eple er anbefalt hvis man har hard mage... Pære og banan er bra mot løs mage. Stapp innpå et par bananer!

tusen takk for svar!

spiste 5 bananer før jeg tok meg en dupp på puten.

magen har roet seg og ser faktisk ut til at jeg klarer meg gjennom denne kvelden!

føler meg ikke oppblåst eller noe så dette skal nok gå bra:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...