Gjest flyttelasset Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 jeg bor i molde og skal hente sofa, seng og diverske kasser som står i oslo, noen som har en idé på hvor mye det vil koste meg? 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 De jeg brukte tok ca 1000-lapp i timen, for to mannfolk + bil. 0 Siter
Gjest nokka Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Ta kontakt med et byrå jeg ser annonsert i RB innimellom. De kjører turer til Oslo. Husker ikke hva de heter, men jeg har brukt de selv, og det kostet meg ikke så mye. Ikke lenge siden jeg så annonsen i RB. 0 Siter
EllaJo Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Et byrå som kaller seg Heiene Transport tar på seg flyttelass fra Molde til Oslo (og andre veien) på helg til fastpris. Aner ikke hva de koster, men vet om flere som har brukt de og som er fornøyde. Sofa, seng og litt til får jo også plass i en varebil. Kanskje du kan låne en og kjøre selv, eller kjenner noen som kan kjøre? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.