smurf78 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Kan noen fortelle meg hva det er som gjør pinnekjøtt til verstingen av alle julemiddager når det kommer til kalorier? 300 g pinnekjøtt (kun kjøttet) er visst 1350 kcal. Dvs. 450 kcal/100 g. Hvorfor er det så mye kalorier i pinnekjøtt? Det er jo lam som det nesten ikke er kjøtt på. Jeg selv spiser ikke fettet, så da blir det kanskje en del sunnere? 0 Siter
kamazi Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Fårekjøtt er vel noe av det feiteste man kan spise, selv om man ikke spiser det hvite flesket. Sikkert fordi sauer er så late =P 0 Siter
Gjest The one and only Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 tenker ikke på fett og sånnt når det gjelder pinnekjøtt vell? spiser det 1-2 ganger i året og då er det bare sunt mener jeg;) *sikle sikle* 0 Siter
fresja Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Du får trøste deg med at vi spiser pinnekjøtt kanskje bare en eller to ganger i året, så det gjør sikkert ikke noe fra eller til på sunnheten eller vekta! 0 Siter
smurf78 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Du får trøste deg med at vi spiser pinnekjøtt kanskje bare en eller to ganger i året, så det gjør sikkert ikke noe fra eller til på sunnheten eller vekta! Joda, men bare lurte på hvorfor det var sånn. Hadde det ikke vært så ille (uten å spise fettet) hadde jeg stappa i meg det hele desember tror jeg. Elsker pinnekjøtt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.