MsSophie Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 ....der hadde jeg jammen kjøpt meg ny leilighet...:-O 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Gratulerer :-) Det høres nesten ut som om det var et impulskjøp? 0 Siter
Velouria Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Hey! Gratulerer, det hørtes ut som en kjempebra julegave til deg selv. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Gratulerer :-) Det høres nesten ut som om det var et impulskjøp? Jeg har kjøpt flere leiligheter i min tid, og det føles alltid som et impulskjøp! 0 Siter
MsSophie Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Gratulerer :-) Det høres nesten ut som om det var et impulskjøp? Nei, tanken har vært der lenge, men dette var den første jeg bød på...og wips, så var den min....så ja, det gikk veldig fort:-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Hey! Gratulerer, det hørtes ut som en kjempebra julegave til deg selv. Takk:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har kjøpt flere leiligheter i min tid, og det føles alltid som et impulskjøp! Jeg har ikke kjøpt leilighet på impuls, men jeg solgte på impuls en gang. Da var jeg veldig spent på reaksjonen til min kjære; han var på forretningsreise så jeg fikk ikke tak i ham. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har ikke kjøpt leilighet på impuls, men jeg solgte på impuls en gang. Da var jeg veldig spent på reaksjonen til min kjære; han var på forretningsreise så jeg fikk ikke tak i ham. Oi, det ville ikke jeg turt. Med mindre tilbudet var usannsynlig godt, og salg allerede var planlagt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Nei, tanken har vært der lenge, men dette var den første jeg bød på...og wips, så var den min....så ja, det gikk veldig fort:-) Da var du heldig! Et vennnepar av meg har drevet og lagt inn bud på ulike prosjekt i over et år nå, uten å få tilslag. Feir det med en flaske Champis i kveld :-) Forresten, jeg har lurt på om du er singel, som nicket tyder på? 0 Siter
MsSophie Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 GRATTIS!!! Link forventes på mail! Takk:-) Mail sendt til flisa-mailen! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Oi, det ville ikke jeg turt. Med mindre tilbudet var usannsynlig godt, og salg allerede var planlagt. Det var ingen av delene. Men jeg hadde fått så veldig nok av et dårlig nabolag. Og så toppet det seg akkurat samtidig som vi fikk et overraskende bud. Men min kjære var helt enig i min beslutning, så det gikk bra. 0 Siter
MsSophie Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Da var du heldig! Et vennnepar av meg har drevet og lagt inn bud på ulike prosjekt i over et år nå, uten å få tilslag. Feir det med en flaske Champis i kveld :-) Forresten, jeg har lurt på om du er singel, som nicket tyder på? Er du ugift så er det Miss, er du gift - så er det Mrs, og vil du ikke oppgi status, så brukes Ms...:-) Men ja, jeg er veldig singel! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Gratulerer! Når flytter du? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Er du ugift så er det Miss, er du gift - så er det Mrs, og vil du ikke oppgi status, så brukes Ms...:-) Men ja, jeg er veldig singel! Pussig, jeg har alltid lest nicket ditt som MissSophie, men jeg ser jo nå at det ikke er det det står :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Gratulerer! Når flytter du? Takk:-) I løpet av februar tenker jeg! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Gratulerer med nytt krypinn! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Gratulerer med nytt krypinn! Og snart flytter hun fra "kryput". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.