Gå til innhold

Oj....

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

20

• Åsemor

5

• gripp

5

• flisa

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Gratulerer :-)

Det høres nesten ut som om det var et impulskjøp?

Skrevet

Hey!

Gratulerer, det hørtes ut som en kjempebra julegave til deg selv. :)

Skrevet

Jeg har kjøpt flere leiligheter i min tid, og det føles alltid som et impulskjøp! :D

Skrevet

Nei, tanken har vært der lenge, men dette var den første jeg bød på...og wips, så var den min....så ja, det gikk veldig fort:-)

Skrevet

Hey!

Gratulerer, det hørtes ut som en kjempebra julegave til deg selv. :)

Takk:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har kjøpt flere leiligheter i min tid, og det føles alltid som et impulskjøp! :D

Jeg har ikke kjøpt leilighet på impuls, men jeg solgte på impuls en gang.

Da var jeg veldig spent på reaksjonen til min kjære; han var på forretningsreise så jeg fikk ikke tak i ham.

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt leilighet på impuls, men jeg solgte på impuls en gang.

Da var jeg veldig spent på reaksjonen til min kjære; han var på forretningsreise så jeg fikk ikke tak i ham.

Oi, det ville ikke jeg turt. Med mindre tilbudet var usannsynlig godt, og salg allerede var planlagt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, tanken har vært der lenge, men dette var den første jeg bød på...og wips, så var den min....så ja, det gikk veldig fort:-)

Da var du heldig! Et vennnepar av meg har drevet og lagt inn bud på ulike prosjekt i over et år nå, uten å få tilslag.

Feir det med en flaske Champis i kveld :-)

Forresten, jeg har lurt på om du er singel, som nicket tyder på?

Skrevet

GRATTIS!!! Link forventes på mail!

Mail sendt til flisa-mailen!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Oi, det ville ikke jeg turt. Med mindre tilbudet var usannsynlig godt, og salg allerede var planlagt.

Det var ingen av delene. Men jeg hadde fått så veldig nok av et dårlig nabolag. Og så toppet det seg akkurat samtidig som vi fikk et overraskende bud.

Men min kjære var helt enig i min beslutning, så det gikk bra.

Skrevet

Da var du heldig! Et vennnepar av meg har drevet og lagt inn bud på ulike prosjekt i over et år nå, uten å få tilslag.

Feir det med en flaske Champis i kveld :-)

Forresten, jeg har lurt på om du er singel, som nicket tyder på?

Er du ugift så er det Miss, er du gift - så er det Mrs, og vil du ikke oppgi status, så brukes Ms...:-)

Men ja, jeg er veldig singel!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Er du ugift så er det Miss, er du gift - så er det Mrs, og vil du ikke oppgi status, så brukes Ms...:-)

Men ja, jeg er veldig singel!

Pussig, jeg har alltid lest nicket ditt som MissSophie, men jeg ser jo nå at det ikke er det det står :-)

Skrevet

Gratulerer! Når flytter du? :)

I løpet av februar tenker jeg!

hare1365380455
Skrevet

Gratulerer med nytt krypinn!

Og snart flytter hun fra "kryput". ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...