Gjest MISN Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har fått en oppskrift fra Sverige på lussekatter. Skal visstnok være veldig god og enkel, men jeg trenger "Kesella" i oppskriften. Jeg er litt usikker på hva det er... Noen som kan hjelpe??? 0 Siter
vintermor Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Søk på ordet på Google og du finner ut hva det er. Ser ut som det er det vi kaller kvarg. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Søk på ordet på Google og du finner ut hva det er. Ser ut som det er det vi kaller kvarg. Det vi kaller kvarg? Begge deler er like ukjent for meg hvertfall... 0 Siter
Zarine Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Det vi kaller kvarg? Begge deler er like ukjent for meg hvertfall... Kvarg er det som har fått produktnamnet Kesam frå Tine 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Kvarg er det som har fått produktnamnet Kesam frå Tine Heh, det forklarer saken 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.