Gå til innhold

Hårete menn

Anbefalte innlegg

Gjest som honning
Skrevet

Er det noen flere her som synes hårete menn er sexy? Er jo "mange" nå som barberer det som er, men jeg synes det er bedre at det er sånn det skal være... Ordentlig mandig:)

Gjest tuselusa
Skrevet

hehe.... smak og behag!litt hår kanskje men ikke på ryggen!

Skrevet

Spørs hva du legger i hårete da. Mener du ryggen full av hår syns jeg ikke det er så sexy, men hår på legger/lår,under armene, underlivet og på brystkassa er bare fint :)

Kjæresten min får hvertfall ikke lov til å barbere seg :)

Skrevet

Litt hår er greit, men jeg synes lite er bedre enn mye.

Hår på ryggen kan jeg klart være uten.

Skrevet

Det er et ekstra pluss når menn har hår på brystet og hår på magen. Jeg syns det er VELDIG sexy. Syns menn er mye mer menn når de er litt hårete.

Skrevet

Menn skal ha hår. Kan gjerne være halvt ape for min del, men jeg liker ikke hår på ryggen.

ylvali1365381015
Skrevet

Menn skal ha hår. Kan gjerne være halvt ape for min del, men jeg liker ikke hår på ryggen.

Jess...

Sterke,senete, muskuløse, mørke, rakryggede menn...Med bassrøst.

;-)

De må gjerne være lyse,slanke og mer glatte også, bare de har integritet,sterk personlighet og er kloke, sensuelle, smarte og sensitive mennesker. Det er det allerviktigste, uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...