Gå til innhold

Har noen en super bank til meg?

Anbefalte innlegg

Gjest grisegryntenøffnøff
Skrevet

Jeg trenger virkelig å skifte bank. Ikke fordi jeg har driti på draget, men fordi de tar 110 kroner hver mnd for at jeg skal få lov å være DnbNor Total kunde hos dem!! Jeg vet at min far laga en konto for meg i skandia banken, men synes det høres så vanskelig ut å ha en konto der hvor man ikke kan prate med noen ansikt til ansikt.

Hva mener dere? Har dere noen forslag til meg? Er det lett å flytte Bsu fra en bank til en annen, eller er den Bsu'en låst til den banken jeg satte det inn i?

Skrevet

Jeg bruker Skandiabanken og er superfornøyd. Fikser alt på nettet. Enkelt og greit OG gebyrfritt.

Har brukt dem i mange år.

Skrevet

Du får se til å vekke kontoen din i Skandiabanken og begynne å bruke den med en gang.

(En grunn alene er innskuddsrenta. Den er på 2,35 % fra første krone - og stiger til 2,60 % fra 19.12. I DnB NOR er den på 0,15 %.)

Gjest lommeboka
Skrevet

Jeg har skandiabanken og har hatt null problemer med den banken. Det er en bank som jeg har spart mye penger på å ha.

Jeg bruker visa i 99% av innkjøpene mine. Hos skandiabanken er all bruk av kort gebyrfritt.

Skrevet

Skandibanken er best synes jeg. Ikke noe problem. Lurer du på noe kan du chatte med en kunebehandler til og med:) Han hjalp jeg raske her en gang jeg trengte det.

BSU kontoen min flytta jeg i mellom noen banker for noen år siden, da gjorde den nye banken all jobben.

Skrevet

Skandibanken er best synes jeg. Ikke noe problem. Lurer du på noe kan du chatte med en kunebehandler til og med:) Han hjalp jeg raske her en gang jeg trengte det.

BSU kontoen min flytta jeg i mellom noen banker for noen år siden, da gjorde den nye banken all jobben.

Jeg har også chatta med en kundebehandler i Skandiabanken et par ganger. Kjempeeffektivt og praktisk! :o)

Caloni Makaroni
Skrevet

For noen uker siden ville jeg, som alle de andre her, tipset deg om Skandiabanken.

Nå har imidlertid en del andre nettbanker tatt opp kampen, og noen av de tilbyr høyere rente, samtidig som de er gebyrfrie, på lik linje med Skandiabanken.

Jeg fant en test for ikke så lenge siden, på Dinside.no, mener jeg. Der var det en rekke banker rangert. Tidligere var det Skandiabanken som raget på toppen der, men nå var det blant annet en "Ya Bank".

Jeg vurderer å opprette konto der og flytte pengene mine over fra Skandiabanken, men jeg har ikke helt tatt beslutningen ennå. Eneste grunnen til at jeg tviler er at det er så slit å måtte bytte bank, men du skal jo likevel gjøre det, så ;)

Kundebehandlingen til Skandiabanken er god, jeg håper andre nettbanker også har god kundebehandling.

Skrevet

Jeg vil også anbefale Skandiabanken. En av de beste rentene, ingen gebyrer verken i Norge eller i utlandet, veldig god service (du kan snakke "live" med en kundebehandler), får alltid god opplysning hvis de skal ha vedlikehold slik at du slipper møte på en stengt nettbank og alt er veldig oversiktlig. Kunne sikkert kommet på flere ting også om jeg ikke var så trøtt ;)

BSU flyttet jeg for et par år tilbake. Da flyttet jeg den til Surnadal Sparebank pga best rente. Da måtte de sende meg papirer som jeg måtte signere slik at de fikk lov til å "hente" pengene i banken jeg hadde. Etter jeg hadde signert ordnet de alt, så vil ikke si at det var mye pes :)

Skrevet

Jeg har også chatta med en kundebehandler i Skandiabanken et par ganger. Kjempeeffektivt og praktisk! :o)

Ja, ikke sant. Var litt merkelig å chatte i banken liksom, men veldig effektivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...