Gå til innhold

Legge opp gardiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pøh, er jegvelikke? Hvordan kan du tro noe sånt? Sannheten er at jeg ligger på et hotellrom og trenger å skrive nok kjedelige innlegg til at jeg sovner :-)

Jaja, spill kostbar du - jeg vet selvfølgelig bedre:-)

Fortsetter under...

Skrevet

Som du ser, står det ikke "lese nok kjedelige innlegg", men "skrive nok kjedelige innlegg".

Jeg greier altså ikke i denne stund å nå opp til min sedvanlige spirituelle standard, og velger derfor å formulere meg slik. Jeg tar det fulle og hele ansvar for at jeg ikke presterer adekvate og fullkvalitets innlegg. Jeg har avnytt et par juleøl nå på aftenen, og søker ro og hvile. Å la ordne surre i vei uten mål og mening, er et probat middel i så måte.

Det var noe slikt jeg mente med det :-)

*knegg* du er tilgitt -i mellomtida har jeg vært ute og kjørt i regnværet og hentet eldste frøkna på toget - hun har vært med i "Alle mot en" i kveld - som en av 100. hehe

Skrevet

..dog var min julehilsen mm alvorlig ment, og tar som en selvfølge at den stående invitasjon til kaffe, fortsatt gjelder.

Ja erru gæren - akkurat nå så har han COGNAC også - jeg var jo i syden forrige uke. - - men det blir fort tomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...