Gå til innhold

Jeg liker ikke andres unger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, da anbefaler jeg på det varmeste at du tar deg en tur på Sandvika Storsenter nå før jul, hvis du ikke allerede har vært der da? (Forutsetter at du bor i Oslo-området, selv om jeg ikke er helt sikker på om det stemmer...).

Den svæææære nissen der er en stor magnet på alle barna, og særlig de i 4-5-års-alderen. En gang i timen prater og synger han med barna også, og de står som klistret foran nissen, helt fascinert...! :-)

med barna, skulle vært til barna :-)

Skrevet

-og jeg liker ikke andres foreldre...eller ektemaker...eller onkler...eller...?

Faktisk liker jeg de fleste mennesker, hvis de ikke oppfører seg dårlig. Om de er 7-åringer eller 30-åringer eller 70-åringer er rimelig likegyldig.

Skrevet

Hehe, da anbefaler jeg på det varmeste at du tar deg en tur på Sandvika Storsenter nå før jul, hvis du ikke allerede har vært der da? (Forutsetter at du bor i Oslo-området, selv om jeg ikke er helt sikker på om det stemmer...).

Den svæææære nissen der er en stor magnet på alle barna, og særlig de i 4-5-års-alderen. En gang i timen prater og synger han med barna også, og de står som klistret foran nissen, helt fascinert...! :-)

Nåja, det blir nok litt langt å reise. Da må julenissen betale flybilletten. Og jeg liker ikke nisser heller, men ellers kunne det jo vært morsomt å høre hva ungene sier til ham.

Gjest Snørrunger
Skrevet

Ja, spesielt liker jeg ikke ungene til folk jeg ikke tåler trynet på. Da blir ungene automatisk snørrunger. Bare så det er sagt, jeg viser ikke dette direkte til de barna det gjelder. Såpass voksen er jeg da.

Enig, jeg klarer heller ikke å tåle trynet på ungene til ufordragelige foreldre, for ungene blir gjerne noen minikopier av foreldrene.

Det mest ufyselige er folk som er frampå, sånn her-kommer-jeg, brøyter seg frem og tar for seg i livet. Skal alltid ha ordet og oppmerksomheten.

Slike folk er noe svineri! :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...