Gjest redd for å buse på Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Jeg bor ikke i tettbygd strøk. For en uke siden flyttet det folk inn i min nærmeste nabo sitt hus (hun har flyttet). Jeg lurer på om det blir for påtrengende å gå ned å ringe på døren å ønske velkommen i nabolaget... Tenkte å ta med en blomst. Eller er det mer vanlig at den tilflyttende tar kontakt? 0 Siter
flisa Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Det er hyggelig om du gjør det Vi gikk bort til våre nye naboer i sommer og håndhilste og slo av en liten prat. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Det blir helt sikkert tatt vel i mot om du går bort og hilser på. Det er ikke alltid like lett å være ny i nabolaget, jeg ville i alle fall blitt veldig glad om noen kom bort til meg 0 Siter
oslogutt Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Hils på med en gang. Du trenger ikke å ha med noe spesielt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.