Gå til innhold

Å hjelpe meg :-((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spraya 5-56 inni videospelaren, no virka den ikkje i det heile tatt :-( Kva kan eg gjera??

Gjest NurseNovel
Skrevet

Hehe - huff, vet ikke hva du kan gjøre - men jeg kom på at jeg fant en kotelett inni min spiller da barna var små....:) Heldigvis hadde den ikke utviklet seg til ukjent intelligent liv.

streker paa veggen..!
Skrevet

Hehe - huff, vet ikke hva du kan gjøre - men jeg kom på at jeg fant en kotelett inni min spiller da barna var små....:) Heldigvis hadde den ikke utviklet seg til ukjent intelligent liv.

hehe, de ville vel se nasse nøff :)

Gjest NurseNovel
Skrevet

:) Fikk jo aldri vite årsaken men morsomt og oppfinnsomt var det jo:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

*ROFL*

Skrevet

En kotelett???!!!!

Utrolig oppfinnsomme små du har!

Nevøene trykket inn en vaffelplate der en gang - men koteletten deres var jo hakket bedre!

Skrevet

I all verden, hvorfor gjorde du det? Gikk filmen tregt? *s*

Skrevet

universalolje til å smørje med...

Har du pøsa _olje_ inn i kassettåpningen på videospilleren!? Hvordan tror du videohodene som går langs videotapen ser ut nå da!??!?!?

Hvis det er å få tak i lengre så må du ha en rensekassett, evt. hive hele spilleren på dynga, det blir billigere å kjøpe ny enn å reparere i alle fall.

Skrevet

5-56 er et utmerket middel, men bør ikke brukes helt ukritisk.

Du har nok sprayet på avspillingshode og det har lagt seg en film der med 5-56.

Hvis du klarer bør du skru av dekselet og gjøre rent avspillings- og opptakshode.

Gjør rent gummivalsene også.

Renseveske får du kjøpt i de fleste forretninger som selger slikt utstyr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...