Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du tatt den i år?

Den skal jeg aldri ta mer! To dager gikk det, og så ble jeg dårlig. Tror ikke jeg har hatt skikkelig influensa før, i alle fall ikke siden jeg var lita. Nå har jeg vært dårlig i ei uke i strekk... må jo bare se ironien i det og, vaksinerer seg for å holde seg frisk, og så blir man SÅ dårlig da!

Pøh :-D

Skrevet

Hehe. :)

Jeg har heller aldri forstått det der. Det er tross alt veldig mange som blir syke av influensavaksina.

Det eneste praktiske men en sånn sprøyte må jo i så fall være at man vet når man får influensaen. Den kommer ikke snikende om en måned. Du får den når du tar sprøyta. :)

Vel; du får ha god bedring!

ylvali1365381015
Skrevet

Stakkar! Skikkelig uflaks!

God bedring til deg!

:-)

Skrevet

Hehe. :)

Jeg har heller aldri forstått det der. Det er tross alt veldig mange som blir syke av influensavaksina.

Det eneste praktiske men en sånn sprøyte må jo i så fall være at man vet når man får influensaen. Den kommer ikke snikende om en måned. Du får den når du tar sprøyta. :)

Vel; du får ha god bedring!

Hehehe... ikke sant! Det har vel gått over til å være tett i bihulene nå, og så har jeg en irriterende tørrhoste halve natta :)

Neste år skal jeg la være å vaksinere meg, for jeg orker ikke å være syk altså. Julegave fra Trondheim Kommune... hehe... yeah, right!

:o)

Hvordan står det til med deg, forresten? Send meg en sms med adressa di på da!

Skrevet

Stakkar! Skikkelig uflaks!

God bedring til deg!

:-)

Hehe.. takk. Formen er ganske grei nå, men jeg er fremdeles temmelig forkjølet. Blir da bedre, men forkjølelsen var ikke over på ei uke denne gangen, sånn som den vanligvis er. Skylder på vaksinen jeg. Hehe... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...