Gjest pompell Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Jeg skal inn på en liten operasjon i morra =( Det er ikke så farlig...og fort gjort er det også... Men jeg gruer meg no litt lell =( 0 Siter
Gjest prust Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Går sikkert så fint atte! Jeg ble operert i slutten av august, og fikk så fin behandling på sykehuset. Fikk en liten psykisk reaksjon et par dager etter - erkjente at jeg hadde grudd meg mer enn jeg hadde trodd. LYkke til! 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Går sikkert så fint atte! Jeg ble operert i slutten av august, og fikk så fin behandling på sykehuset. Fikk en liten psykisk reaksjon et par dager etter - erkjente at jeg hadde grudd meg mer enn jeg hadde trodd. LYkke til! Takk for det,prust... 0 Siter
Gjest nokka Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Går veldig fint. Bare si hvordan du har det, så tar de hensyn til det. Lykke til! 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Går veldig fint. Bare si hvordan du har det, så tar de hensyn til det. Lykke til! Takk for lykkeønskningen =) Jeg vil nok be om litt beroligende på forhånd... 0 Siter
Mista nikket Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Naturlig å grue seg til noe en ikke har gjort før. Sikkert mange føre deg som har utført denne operasjonen så legene har milelang erfaring. Dette går så bra, ta det helt med ro. 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Naturlig å grue seg til noe en ikke har gjort før. Sikkert mange føre deg som har utført denne operasjonen så legene har milelang erfaring. Dette går så bra, ta det helt med ro. Joda,det er nok et vanlig inngrep... Kanskje jeg ikke trenger å grue meg så fælt lell =) klemtildeg 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Det er lov og grue seg! Og det gjelder uansett om det er noe lite en skal, eller noe stort. Si i fra du, og så ber du om en beroligendes om morgenen før du skal inn. Det gjør jeg, enten det er små operasjoner, eller store. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.