Mrs. Wallace Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Jeg har ei venninne som ønsker seg charms til armbåndet sitt til jul. Noen som vet hvor man får tak i sånt? 0 Siter
KaVa Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 De pleier vel å ha det hos gullsmeder. Men tror ikke vi er inne i en charms-mote-periode akkurat nå, så det kan hende du må lete hos flere. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 De pleier vel å ha det hos gullsmeder. Men tror ikke vi er inne i en charms-mote-periode akkurat nå, så det kan hende du må lete hos flere. Ja, det er vel nettopp det som er problemet. For en stund siden så man det overalt, og nå finner jeg ikke noe. Får ta et gullsmed-raid... 0 Siter
Gjest Ut på tur Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Jeg vet ikke om man tar inn slikt mer. Er ganske ut.. Du kan kjøpe mine som jeg fikk for 5 år siden. Aldri brukt. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 gullsmed, 45-199 kr Fleksibel pris, i hvert fall. Det er veldig greit. ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Jeg vet ikke om man tar inn slikt mer. Er ganske ut.. Du kan kjøpe mine som jeg fikk for 5 år siden. Aldri brukt. Ja, det er vel litt av problemet - det er ikke så stor etterspørsel lenger. Jeg får fortsette å lete. ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Det må bli i gullsmedbutikk, men det kan bli vanskelig å finne. Charms er ikke så veldig inn akkurat nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.