Gå til innhold

må bare skrive litt...

Anbefalte innlegg

Gjest melmøll

Har prøvd cipralex før, blitt veldig døsig. Virker som jeg reagerer veldig på medisiner, jeg gikk i halvsøvne i to døgn en gang jeg prøvde sovepille.

Nå er det på`n igjen, skal prøve cipralex igjen. Nå føler jeg meg litt uggen, og har vært veldig anspent siste dagene. Men jeg er bare på 5mg foreløpig. Kanskje det ikke er pga medisinene?

Måtte bare skrive et innlegg her nå, for å komme meg bort fra kjøkkenet. For selv om jeg føler meg uggen, så går jeg ikke av veien for å kjøre i meg en hel marsipanpølse. Åh, jeg er helt håpløs! Vil ikke ha sånt i hus, men jdet blir jo sånn nå i juletiden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258523-m%C3%A5-bare-skrive-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg. Kjenner meg godt igjen på det du beskriver. jeg har også startet opp med Cipralex, etter et halvt års opphold.

Etter to mnd gikk jeg rett inn i en ny depresjon, og har nå valgt og starte opp igjen.Jeg har følt meg uggen under hele opptreppingen, og har tatt 5 mg pr uke opp.

Har en slik indre uro, mens vennene mine sier jeg er mye roligere utad.Føler ikke at dette virker like godt som det gjorde første gang jeg prøvde.

Kroppen får vel venne seg til medisinering igjen, så jeg får vel gi det en måneds tid til.

Tror det er viktig å holde kroppen fysisk aktiv ved siden av, nå i disse mørketider. Tror ikke Cipralex i seg selv er svaret på å få det bra, men kanskje en liten drahjelp?

Ha en fin dag,

Klem

Gjest melmøll

Hei på deg. Kjenner meg godt igjen på det du beskriver. jeg har også startet opp med Cipralex, etter et halvt års opphold.

Etter to mnd gikk jeg rett inn i en ny depresjon, og har nå valgt og starte opp igjen.Jeg har følt meg uggen under hele opptreppingen, og har tatt 5 mg pr uke opp.

Har en slik indre uro, mens vennene mine sier jeg er mye roligere utad.Føler ikke at dette virker like godt som det gjorde første gang jeg prøvde.

Kroppen får vel venne seg til medisinering igjen, så jeg får vel gi det en måneds tid til.

Tror det er viktig å holde kroppen fysisk aktiv ved siden av, nå i disse mørketider. Tror ikke Cipralex i seg selv er svaret på å få det bra, men kanskje en liten drahjelp?

Ha en fin dag,

Klem

Hei frk Pig@lopp :-)

Fysisk aktivitet føles bra! Etter jeg hadde skrevet dette innlegget styrketrente jeg litt, følers bedre nå. Glad jeg ikke spiste marsipanpølsa og så gikk og la meg igjen slik jeg hadde mest lyst til

:-)

Ha en fin dag du og!

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...