Gå til innhold

humørsvingninger

Anbefalte innlegg

er det fler enn meg som driter seg ut hele tiden?? er så kranglete og vanskelig å skyver i fra meg folk for de ikke orker å hanskes med meg.

og får en voldsom skyldfølelse etterpå og ser på meg selv som en idiot og skjønner at folk ikke vil være med meg.klarer ikke å holde på mannfolk,det blir bare krangling og styr også gidder de ikke mer.prøver så godt jeg kan og styre meg og jeg har psykolog jeg går til som tror jeg har en form for bipolar lidelse/manisk depressiv lidelse. gjør jo ikke disse tingene med vilje og det er jo selfølgelig veldig vanskelig for andre å forstå,de tror jo bare jeg er vanskelig med vilje og trassen.blir så fortvila:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258796-hum%C3%B8rsvingninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff...forstår akuratt hav du mener!! jeg gjør akuratt det samme mot dem jeg er mest glad i. kommer til et punkt der jeg ikke klarer å styre meg.. skal også søke etter psykolog fordi jeg sliter så mye med det, særlig når jeg er beruset. holder på å miste den jeg er mest glad i, å skal prøve å ikke la det skje..blir utrolig frustrert når jeg tenker på ting jeg har gjort..fått beskjed mangen ganger om at dette ikke kan fortsette, og er helt klar over det selv..så hvorfor klarer jeg ikke gjøre noe med det? vi har nok problmer ja..hehe...huff...

Annonse

en ting til... tror problemet ligger i at det er vanskelig og forstå at noen kan bli så glad i deg. jeg tror jeg skyver dem vekk fordi jeg ikke vil bli såret..er det det samme i ditt tilfelle?

ja tenker ofte den tanken at hvordan i all verden kan de være glad i meg når det bare er bråk.men det er vanskelig å ta seg inn når man først er ute på tankekjøret.

er ikke helt for det jeg heller.....har prøvd noen medisiner tidligere men synes ikke de hadde noe bra virkning....

er du bipolar har du ikke annet valg enn medisiner

men det må være de rette. du har ikke fått de rette medisinene om du først har fått diagnosen før så da er det vel ikke så veldig rart de ikk virker:)

men bipolar trenger ikke ha noe med kranling å gjøre da, så tar vel tid å finne ut rette diagnose.

ikke enkelt det der nei....når skal man kunne klare å stole på en annen person når man ikke klarer å stole på seg selv engang?man er sin egen fiende

rett å slett..utrolig kjipt å såre dem man er glad, pluss seg selv..det burde ikke være slik i det hele tatt..blir så utrolig deprimert også når de ikke kan forstå at det ikke er deres feil..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...