Gjest HåkonM Skrevet 26. april 2001 Del Skrevet 26. april 2001 Nå har jeg fotballtrening med "hard" kondistrening hver gang, på Mandager, Onsdager og Fredager. Så trener jeg vekter, der jeg trener hele kroppen, + at jeg jogger etter treningsøkten. Er dette for mye? PS; jeg gruer meg aldri til treningene, heller det motsatte, og har aldri blitt lei... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HåkonM Skrevet 26. april 2001 Del Skrevet 26. april 2001 (Trener vekter på Tirsdag, Torsdag og Lørdag altså.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 28. april 2001 Del Skrevet 28. april 2001 Hei, ikke godt å si om du er overtrent eller ikke. Føler du deg i god form og øker og blir bedre, så er det grunn til å tro at du er i riktig rute. Men trening som gir maks. resultater er langt fra enkelt. Det er en balansegang på hårstrået. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.