Gå til innhold

slette stygt kallenavn?


Gjest på åpent forum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da må du/ dere nesten se innlegget i sin sammenheng. Flisa har de siste dagene brukt mye spalteplass for å forsvare alles rett til å kalle folk det de vil. At noen skal bli såret over hvordan ord og uttrykk blir brukt, har hun blankt avvist. Det viktige er, som hun skriver, hva avsenderen legger i ordene de bruker. Og jeg har jo sagtn det, og sier det igjen, for meg er Fleskeflisa bare et hyggelig navn, som jeg ikke mener noe som helst ondt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke -men jeg kaller ikke folk neger da -som meimei påstår. Jeg har forstått at det kan såre andre.Men jeg diskuterer gjerne og "hoylydt" hvorfor det er blitt sånn. Mestis, indianer etc. forundrer meg at er blitt stygge ord.

Og at da meimei syns det er festlig å poengtere hvor dum jeg er - ved å kalle meg fleskeflisa -så må meimei gjerne det :)

Meimei har aldri opplevd for en vanvittig hyggelig, omgjengelig, snill og omteksom person jeg er - og det er meimei's tap :)

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du/ dere nesten se innlegget i sin sammenheng. Flisa har de siste dagene brukt mye spalteplass for å forsvare alles rett til å kalle folk det de vil. At noen skal bli såret over hvordan ord og uttrykk blir brukt, har hun blankt avvist. Det viktige er, som hun skriver, hva avsenderen legger i ordene de bruker. Og jeg har jo sagtn det, og sier det igjen, for meg er Fleskeflisa bare et hyggelig navn, som jeg ikke mener noe som helst ondt med!

Siste dagene? - -jøss, trodde det bare var i dag jeg - men der ser du - tiden går fort sammen med festlige venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke -men jeg kaller ikke folk neger da -som meimei påstår. Jeg har forstått at det kan såre andre.Men jeg diskuterer gjerne og "hoylydt" hvorfor det er blitt sånn. Mestis, indianer etc. forundrer meg at er blitt stygge ord.

Og at da meimei syns det er festlig å poengtere hvor dum jeg er - ved å kalle meg fleskeflisa -så må meimei gjerne det :)

Meimei har aldri opplevd for en vanvittig hyggelig, omgjengelig, snill og omteksom person jeg er - og det er meimei's tap :)

hehe

Tydeligvis kan ikke meimei finne saklige argumenter i diskusjonen så derfor tar hun til sverting av den hun diskuterer med... milde himmel så simpelt, men heldigvis møter hun vel gulvet med nesa først:)

God jul til deg flisa, håper alt er i boks, jeg er ganske klar for julekvelden, bare et par ting igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke -men jeg kaller ikke folk neger da -som meimei påstår. Jeg har forstått at det kan såre andre.Men jeg diskuterer gjerne og "hoylydt" hvorfor det er blitt sånn. Mestis, indianer etc. forundrer meg at er blitt stygge ord.

Og at da meimei syns det er festlig å poengtere hvor dum jeg er - ved å kalle meg fleskeflisa -så må meimei gjerne det :)

Meimei har aldri opplevd for en vanvittig hyggelig, omgjengelig, snill og omteksom person jeg er - og det er meimei's tap :)

hehe

Jeg skriver under på det her, flisa er en hyggelig, omgjengelig person som lager veldig god mat og er like flink som meg til å drikke vin :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må du/ dere nesten se innlegget i sin sammenheng. Flisa har de siste dagene brukt mye spalteplass for å forsvare alles rett til å kalle folk det de vil. At noen skal bli såret over hvordan ord og uttrykk blir brukt, har hun blankt avvist. Det viktige er, som hun skriver, hva avsenderen legger i ordene de bruker. Og jeg har jo sagtn det, og sier det igjen, for meg er Fleskeflisa bare et hyggelig navn, som jeg ikke mener noe som helst ondt med!

Glem det meimei, du trakk den for langt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver under på det her, flisa er en hyggelig, omgjengelig person som lager veldig god mat og er like flink som meg til å drikke vin :o)

Tenk -om noen dager er det ett ÅR siden vi drakk vin sammen - utrolig som tiden går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk -om noen dager er det ett ÅR siden vi drakk vin sammen - utrolig som tiden går!

Tida går altfor fort for meg. Enda jeg kjeder meg og synes tida går for sakte.

Merkelig fenomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke -men jeg kaller ikke folk neger da -som meimei påstår. Jeg har forstått at det kan såre andre.Men jeg diskuterer gjerne og "hoylydt" hvorfor det er blitt sånn. Mestis, indianer etc. forundrer meg at er blitt stygge ord.

Og at da meimei syns det er festlig å poengtere hvor dum jeg er - ved å kalle meg fleskeflisa -så må meimei gjerne det :)

Meimei har aldri opplevd for en vanvittig hyggelig, omgjengelig, snill og omteksom person jeg er - og det er meimei's tap :)

hehe

"meimei kaller flisa fleskeflisa". Sånn sladrer ungene her hjemme også ;)

Nå må jeg innrømme at jeg ikke har peiling på forhistorien til dette, registrerte bare sladringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tida går altfor fort for meg. Enda jeg kjeder meg og synes tida går for sakte.

Merkelig fenomen.

I år har vi lyst beige kjøkken - i fjor var det oransje -hihi - vi tok første strøket på siste veggen i stad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har vi lyst beige kjøkken - i fjor var det oransje -hihi - vi tok første strøket på siste veggen i stad :)

Høres veldig fint ut, du har så stort trivelig kjøkken :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei -ditt er smartere innredet med vinkel-benker -hos meg er det bare en langdistansebenk :)

Men det er ikke noen sitteplasser der, i hvert fall ikke for meg og mine. Jeg kan ikke ha noe bord der for da kommer jeg ikke fram til kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest på åpent forum

"meimei kaller flisa fleskeflisa". Sånn sladrer ungene her hjemme også ;)

Nå må jeg innrømme at jeg ikke har peiling på forhistorien til dette, registrerte bare sladringen.

Jeg synes ikke vi skal kalle hverandre slike ting, og så får du bare synes jeg er barnslig. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg er altså ikke den eneste som ikke liker slike unødvendige ord? :-)

Nei, det er du ikke. Jeg kan ikke forestille meg å skrive slike ting til folk her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...