Gå til innhold

Hvor mye er for mye

Anbefalte innlegg

sitat fra hidi:

Her tar hun opp mitt liv (og andres) på en svært nedlatende måte,hun kjenner heller ikke min bakgrunn, jeg vil si det var hun som startet dette og er den mest onskapsfulle av oss to.

Tror ikke hun prøvde og være slem altså. Hun sa det for og "vekke" deg opp litt - med tanke på at sånn du fortalte det så kunne det høres ut som du bruker en masse medisiner som legen din ikke vet om.

Hun kunne jo ikke vite at du har et godt kjennskap til medisiner. De færreste har vel det vil jeg gjette. Selv da så er det vel ikke så lurt og medisinere seg selv.

Var sånn jeg forstod det i allefall :)

Fortsetter under...

sitat fra hidi:

Her tar hun opp mitt liv (og andres) på en svært nedlatende måte,hun kjenner heller ikke min bakgrunn, jeg vil si det var hun som startet dette og er den mest onskapsfulle av oss to.

morsomt at du sier det, fordi det var jo du som skrev at du får litt her og der av familie og venner, ikke hidi. De svarene hun gir deg er helt ok, det blir ikke mer stuerent av at du står i ditt eget hjem og selvmedisinerer deg enn om du bor på gata. Og nei, net hjelper virkelig ikke at du har all verdens kjennskap til medisiner. Det er en grunn til at man har en primærlege og ikke skriver ut medikamenter til seg selv.

Du skriver også ""Mennesker som "bor på gata" eller ruser seg velger det ikke av fri vilje". -Selvsagt- har de også valg.

Tror ikke hun prøvde og være slem altså. Hun sa det for og "vekke" deg opp litt - med tanke på at sånn du fortalte det så kunne det høres ut som du bruker en masse medisiner som legen din ikke vet om.

Hun kunne jo ikke vite at du har et godt kjennskap til medisiner. De færreste har vel det vil jeg gjette. Selv da så er det vel ikke så lurt og medisinere seg selv.

Var sånn jeg forstod det i allefall :)

du er alltid så høflig Ferri :-)

du er alltid så høflig Ferri :-)

Prøver i allefall ;)

*vil ikke tråkke noen på tæra, kansje jeg sier noe feil liksom*.

Og det er vel det ENESTE jeg kan også, hoppe rundt andre sin grøt..uff..

Men jeg har vært flink i de siste dagene nå!

Ryddet flere stuer så og si helt alene, vært redd for krangling etter at jeg har flyttet på rotet dems..

Det er totalt kaos her i huset til vanlig :(

Pappa har i flere år dratt med all slags dritt fra jobben sinn som han aldri kommer til og bruke, men som han nekter og kaste..

1 enebolig proppfull av bare 1 persons kaos, også skriker han om at det er rotette når han har fylt opp 6/8'deler av huset med bare kontor-rekvisitta.. (ikke kødd engang...)

men han nekter og kaste og prøver vi og få ham til og bare bli kvitt ting som han ikke bruker, og ikke trenger .. så begynner han alltid og si ting som at

"alle er imot meg" ...

"alle kritiserer meg"..

"jeg er aldri bra nok"...

Vært sånn siden jeg var 7-8.. rart jeg er blitt sjuk og rar når man ikke vet hva et rolig,ryddig,rent,rolig hjem er... AAAAA, jeg vil boooort!!

Unnskyld Thinkerbell, jeg skriver så mye, det bare fosser ut, en tanke hopper til den andre også stopper det bare ikke..

alt for mange ting jeg ikke får sagt i hverdagen som bare fosser ut når noen viser litt omtanke og gir meg litt oppmerksomhet ? :)

Vurderer og bare slette alt dette, og si Tusen takk! Men gjorde det vel ikke.. Det er et kompliment ikke sant, og si at en annen er høflig?

Jeg tror jeg er redd for og være streit..du vet, som Pelle. :P

Er bare streite folk som er høflige? Iblandt så føles det ut som om jeg er 14 fortsatt, og når jeg var 14 så var det at jeg prøvde og være kul - også stoppet livet opp engang da, og der står jeg fast fortsatt?

there i go again................. Plager dere ikke at jeg babbler så fælt her gjør det vel? *håper*

Jeg kunne jo skrive kortere, rett på sak.. this is my problem, and this is how im going to fix it, goodbye... men bildet er så mye større!

Jeg er veldig glad i enkelte her inne... er dette bra? tror dere?....

okay, jeg MÅ sove, lol, 2 døgn..pooff over, SOV FERRI!!!!!!!!

Prøver i allefall ;)

*vil ikke tråkke noen på tæra, kansje jeg sier noe feil liksom*.

Og det er vel det ENESTE jeg kan også, hoppe rundt andre sin grøt..uff..

Men jeg har vært flink i de siste dagene nå!

Ryddet flere stuer så og si helt alene, vært redd for krangling etter at jeg har flyttet på rotet dems..

Det er totalt kaos her i huset til vanlig :(

Pappa har i flere år dratt med all slags dritt fra jobben sinn som han aldri kommer til og bruke, men som han nekter og kaste..

1 enebolig proppfull av bare 1 persons kaos, også skriker han om at det er rotette når han har fylt opp 6/8'deler av huset med bare kontor-rekvisitta.. (ikke kødd engang...)

men han nekter og kaste og prøver vi og få ham til og bare bli kvitt ting som han ikke bruker, og ikke trenger .. så begynner han alltid og si ting som at

"alle er imot meg" ...

"alle kritiserer meg"..

"jeg er aldri bra nok"...

Vært sånn siden jeg var 7-8.. rart jeg er blitt sjuk og rar når man ikke vet hva et rolig,ryddig,rent,rolig hjem er... AAAAA, jeg vil boooort!!

Unnskyld Thinkerbell, jeg skriver så mye, det bare fosser ut, en tanke hopper til den andre også stopper det bare ikke..

alt for mange ting jeg ikke får sagt i hverdagen som bare fosser ut når noen viser litt omtanke og gir meg litt oppmerksomhet ? :)

Vurderer og bare slette alt dette, og si Tusen takk! Men gjorde det vel ikke.. Det er et kompliment ikke sant, og si at en annen er høflig?

Jeg tror jeg er redd for og være streit..du vet, som Pelle. :P

Er bare streite folk som er høflige? Iblandt så føles det ut som om jeg er 14 fortsatt, og når jeg var 14 så var det at jeg prøvde og være kul - også stoppet livet opp engang da, og der står jeg fast fortsatt?

there i go again................. Plager dere ikke at jeg babbler så fælt her gjør det vel? *håper*

Jeg kunne jo skrive kortere, rett på sak.. this is my problem, and this is how im going to fix it, goodbye... men bildet er så mye større!

Jeg er veldig glad i enkelte her inne... er dette bra? tror dere?....

okay, jeg MÅ sove, lol, 2 døgn..pooff over, SOV FERRI!!!!!!!!

Det er flott at noen er høflig! Det er heller ikke bare streite folk som er høflig! Morsomme, frekke, litt rufsete og spaca folk kan også være høflige....ja, det er et komplement å bli kalt høflig!

Dertil, du tar ikke for mye plass....la nå det være klart. Du skriver nye bra, og jeg liker å lese det.

Svaret ditt her, til bella var fint, det sa vedlig mye, og jeg kjente meg igjen i mange av dine momenter....jeg tenkte i mitt stille sinn "vi kan danne en interesseforening" !!!

Interesseforeningen vil fremme et krav, om at det til enhver tid skal stå en container utenfor foreldrenes hus, og at man da til tross for passerte 14-år, skal betale barn på tog og buss, fordi man føler at det har stoppet opp på 14-årstadiet... I mean it!

Vel Ferri, jeg klarer som du ser heller ikke å fatte meg i korthet. Interesseforeningen bør derfor også sponse bunker med blanke ark til oss, samt gratis fysioterapi for slitne fingre!

Have a nice day!

Det er flott at noen er høflig! Det er heller ikke bare streite folk som er høflig! Morsomme, frekke, litt rufsete og spaca folk kan også være høflige....ja, det er et komplement å bli kalt høflig!

Dertil, du tar ikke for mye plass....la nå det være klart. Du skriver nye bra, og jeg liker å lese det.

Svaret ditt her, til bella var fint, det sa vedlig mye, og jeg kjente meg igjen i mange av dine momenter....jeg tenkte i mitt stille sinn "vi kan danne en interesseforening" !!!

Interesseforeningen vil fremme et krav, om at det til enhver tid skal stå en container utenfor foreldrenes hus, og at man da til tross for passerte 14-år, skal betale barn på tog og buss, fordi man føler at det har stoppet opp på 14-årstadiet... I mean it!

Vel Ferri, jeg klarer som du ser heller ikke å fatte meg i korthet. Interesseforeningen bør derfor også sponse bunker med blanke ark til oss, samt gratis fysioterapi for slitne fingre!

Have a nice day!

HeiBibben!

Der brukte jeg lang tid på og svare, sorry..!

Skjedd så mye, og har vært ganske sliten i det siste..

Okay, takker, ja jeg tror jo ikke at Thinkerbell slenger dritt til meg altså!! Så tok det jo som et komplement , men det er aldri noen som har sagt det til meg før, og føltes uvant og høre det på en måte ;)

hahah:)

En forening høres ut som en GLIMMRENDE ide, vi må slå hardt mot hardt her !

Lenger skal ikke de ydmyke måtte ta til takke med det de får, men føre ann - og være først på toppen!

Elsket kontainer biten, men vi må ha oppryddere også, folk som kan gå inn og bestemme hva som skal kastes så ting blir gjort og ikke glemt! :)

03:40...på morran... snufs... jeg vil være våken på dagen jeg, vil, skal, men feiler ahhhhh!

Natta :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...