Gå til innhold

Har dette gått for langt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var han hos meg igjen, og hva gjorde vi? Sov et par timer på sofaen ved siden av hverandre. Da han la seg ned sa han at hadde behandleren min sett dette hadde h-n blitt rasende... Jeg blir så usikker på om jeg kan stole på at denne pleieren ikke går lengre.... uff og dobbeltuff.

Men kjære deg, vi har sagt hva vi synes. Vil du stoppe dette så stopper du det, dette ligger i dine hender. At det er vanskelig kan jeg forstå, men hva vil du vi skal gjøre eller si? Du sa du valgte å ikke si det til noen og da velger du dette selv. Når du er klar for å gjore noe med det skal jeg støtte deg, men det gjør jeg ikke nå. Ikke når du velger det bevisst selv.

Gjest rozella23
Skrevet

Jeg kan ikke engang få sagt hvor langt over grensen dette er. Denne pleieren burde/må klages inn for sine overordnede.

Jeg tenkte i går. Hva er som farlig om han er veldig nærgående, så lenge jeg ikke ender opp som en elskerinne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...