Gjest fotballspiller Skrevet 27. april 2001 Del Skrevet 27. april 2001 Tidlig i vinter begynte jeg å få smerter midt på innsiden av venstre ben. Jeg brydde meg ikke særlig mye om, og fortsatte treningen som før. I påsken tok jeg det veldig rolig, og da merket jeg ingenting, men da jeg tok opp igjen treningen etter påske har det blitt verre enn noen gang. Symptomer: Når jeg ikke er i bevegelse kjenner jeg bare at det sprenger litt, men med en gang jeg kommer i aktivitet kommer det sterke smerter. Smertene er der hele tiden. De hemmer meg egentlig ikke rent prestasjonsmessig. Jeg løper like mye og like fort som før, men smertene gjør det veldig ubehagelig. Dersom jeg får et mildt slag på det ømme området blir det ekstra vondt. Ofte forsvinner ikke smertene før dagen etter. Kan det være benhinnebetennelse? Hva bør jeg gjøre? På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballspiller Skrevet 27. april 2001 Del Skrevet 27. april 2001 Jeg må få presisere at det smertene kan lokaliseres til midt på den indre siden av leggen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 30. april 2001 Del Skrevet 30. april 2001 fotballspiller. Fotballsko og hardt underlag disponere dessverre for slike beinhinnebetennelser, som det sansynligvis er. Legge på is for ett kvarters tid etter trening, vær flink til tøyning,lim inn en ekstra hæl i fotballskoen. Dette vil kunne snu denne betennelsen som skylles over-/feil-belastning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.