Turbo Skrevet 27. april 2001 Del Skrevet 27. april 2001 Heisann! Jeg har hørt om en øvelse for magemusklene som vist nok skal være svært effektiv. Denne utføres liggende på magen. Er det noen her som kjenner til denne øvelsen og som evt. kan forklare meg hvordan denne utføres? Venter spent på svar! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 27. april 2001 Del Skrevet 27. april 2001 Hei, Tren crunches. Den utføres liggende på magen enten med beina på en benk eller på gulvet. Rull ryggen din opp slik at du kjenner det tar godt i magemusklene. Bruk gjerne vekter for å økte belastningen. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 28. april 2001 Del Skrevet 28. april 2001 Hei, det går an. Da må du presse med overkroppen og bena ned mot gulvet. Er du staerk nok, vil du klare å løfte hoftene opp fra gulvet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 28. april 2001 Del Skrevet 28. april 2001 Hei, Tren crunches. Den utføres liggende på magen enten med beina på en benk eller på gulvet. Rull ryggen din opp slik at du kjenner det tar godt i magemusklene. Bruk gjerne vekter for å økte belastningen. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen Misforstod spørsmålet ditt... Den øvelsen jeg sikter til gjøres på ryggen og ikke magen! Skrev også feil da jeg sa den utføres liggende på magen, mente da ryggen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.