Gå til innhold

Beklager

Gjest kaffedama

Anbefalte innlegg

Gjest kaffedama

Nå må jeg skrive litt igjen. Jeg tror at jo mer jeg jobber med ting, jo værre blir det å holde på med denne maskeraden. "velkommen, velkommen, her er etiske debatter, her er pinnekjøtt, vi har dessert og vi har penger så vi kan kjøpe fine gaver, bare ikke snakk. " Her er alt bra og vi spiser pinnekjøtt som enhver annen familie, og så later vi som ingenting og så er alt så bra bare du gjør som vi har bestemt.

Uff, jeg synes det er så fælt. Jeg synes det er så trist. At det skal være sånn. Hvor mye skal man glemme og late som bare fordi det er jul? Det finnes ingen gode løsninger på dette. Ingen. men nå er det bare to dager, så er jeg hjemme igjen.

Neste år, neste år skal jeg gjøre noe annet enn dette. Uff, jeg mister jo følelsene mine, blir bare hard, sterksvak igjen. Uff. Kan ikke gjøre dette, fordi jeg nå respektere meg selv, og da blir denne maskeraden umulig. Dessuten så er det ingen som lurer noen lenger. En eneste ulykkelig familie. Jeg kan ikke late som lenger. Jeg kan ikke spise pinnekjøttet og smile lenger. Det går ikke. Blir bare kvalm og må spy. :-( Det er så trist. Jeg har liksom prøvd alle løsninger nå, foruten å la være å feire jul hjemme. Og nakken låste seg i dag gitt. Ingen skal snakke om det vonde. Vi er enten ekle eller så snakker vi ikke. Timer på timer hvor det er blitt sagt 5/6 setninger. :-( og ingen gode setninger, bare kritikk. Jeg klarer ikke leve sånn lenger.

Og der ødela jeg julestemningen. :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259484-beklager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja :-) Jeg takket nei til syden for en uke siden. Jeg glemmer liksom etter hvert år jeg :)

*takker ja til en eksotisk reise* "bukkerognikkerogneier" :)

Er du i varme strøk nå???

Ha det riktig godt skal.

Takk i lige! :)

Og nei, er ikke i varme strøk nå.. Skulle bare ønske jeg var, sukk! Denne julaften har egentlig gått veldig bra, og alikevel sitter jeg tilbake med følelsen av at dette vil jeg virkelig ikke!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259484-beklager/#findComment-2068200
Del på andre sider

Gjest Psyk av alt

Takk i lige! :)

Og nei, er ikke i varme strøk nå.. Skulle bare ønske jeg var, sukk! Denne julaften har egentlig gått veldig bra, og alikevel sitter jeg tilbake med følelsen av at dette vil jeg virkelig ikke!!

Jeg har greid å gjøre noe jeg har vært redd for i mange år.

Bestemte at jeg ikke ville feire jul med familien i år, så min sønn og jeg har vært alene. Og det har vært nyyyydelig!

Familien er en av årsakene til at jeg strever, og av erfaring blir jeg ekstra dårlig i jula fordi jeg presser meg for å tilfredstille alle andres behov enn mine egne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259484-beklager/#findComment-2068928
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...