Gå til innhold

Fantastisk behandling!

Gjest men hva som skjer videre vet jeg ikke helt...

Anbefalte innlegg

Er egentlig innlagt på psykiatrisk, men har vært hjemme på permisjon et par uker på grunn av at jeg har en gård med dyr som trengte meg. Har begynt å bli kjent med en fantastisk psykolog. Han har ringt meg hver eneste kveld, selv på julaften og han har kommte på hjembesøk og sendt meg "avløsere" fra avdelingen når ting har hopet seg opp for meg. Har aldri følt jeg har fått hjelp ved tidligere innleggelser. Er det veldig uvanlig av en psykiatrisk akuttavdeling å jobbe slik? Jeg er iallefall veldig overrasket over denne formen for hjelp etter mange år i hjelpeapparatet og jeg vet folk på avdelingen "kriger" om hvem som skal få reise hjem til meg. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/259529-fantastisk-behandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg ble litt usikker her jeg. Usikker på om dette er så overvettes bra men jeg aner jo ingenting om din tilstand og da er det selvsagt umulig å uttale seg.

Grunnen til at jeg ble itvil er fordi det kommer en tid etter dette -hvor du må takle dette selv. Men det har de muligens, forhåpentligvis, allerede tenkt på, slik at overgangen ikke blir fra en dag til en annen.

Og det er mulig at ved dette tiltaket så hindrer/forebygger man flere akutt innleggelser, og det er jo selvsagt alltid gledelig.

Ja, jeg ble litt usikker her jeg. Usikker på om dette er så overvettes bra men jeg aner jo ingenting om din tilstand og da er det selvsagt umulig å uttale seg.

Grunnen til at jeg ble itvil er fordi det kommer en tid etter dette -hvor du må takle dette selv. Men det har de muligens, forhåpentligvis, allerede tenkt på, slik at overgangen ikke blir fra en dag til en annen.

Og det er mulig at ved dette tiltaket så hindrer/forebygger man flere akutt innleggelser, og det er jo selvsagt alltid gledelig.

Jeg har fått høre at de skal være der for meg helt til den dagen jeg kommer å sier at "nå trenger jeg ikke dere mer", men selv da ville de komme innom en tur på besøk et par ganger i året fortalte de.

Sykehuset har planer om å begynne å jobbe mer ambulant og poliklinisk.

Dette er folk som jobber for å forbedre psykiatrien. Så nå er planen å lage til et behandlingsopplegg og et sikkerhetsnett for kriser o.l. Psykologen har gitt meg ordre om å ringe henne i slike situasjoner, selv om det er midt på natta.

Jeg har fått høre at de skal være der for meg helt til den dagen jeg kommer å sier at "nå trenger jeg ikke dere mer", men selv da ville de komme innom en tur på besøk et par ganger i året fortalte de.

Sykehuset har planer om å begynne å jobbe mer ambulant og poliklinisk.

Dette er folk som jobber for å forbedre psykiatrien. Så nå er planen å lage til et behandlingsopplegg og et sikkerhetsnett for kriser o.l. Psykologen har gitt meg ordre om å ringe henne i slike situasjoner, selv om det er midt på natta.

Men dette høres jo fabelaktig bra ut, flott!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...