Gå til innhold

Spørsmål til NHD

Anbefalte innlegg

Gjest Susannah L

Du er sikker på at ikke det er en idè å prøve litt naturlig progesteronkrem før kjemiske virkemidler?

Det er ikke alle som har mangel på serotonin når de har angst/depresjoner. Jeg synes det høres mer ut som en hormonell ubalanse... Progesteron er høyt oppe i kjeden av hormoner og det stabiliserer alle de andre hormonene under, dvs. testosteron, østrogen, insulin, m.m.

Jeg liker ikke helt holdningen med at at "alt" kan fikses med antidepressiva.

Takk for svar.Progesteronkremen er kjøpt og jeg skal gi den en sjangse noen måneder.Har også kjøpt natttlysolje.

:)

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nils Håvard Dahl, psykiater

8

• frosken

4

• mariaflyfly

3

• Sarah Elizabeth

2

Gjest anonym i øyeblikket

Utrolig, akkurat sånn har jeg det også!!

Trodde jeg var alene om det. Har notert ned tilfellene mine og det viser seg at de relaterer seg helt til syklusen min. Jeg har slått meg til ro med at det er PMS og er veldig glad for at det "bare" er det.

Gjest Susannah L

Utrolig, akkurat sånn har jeg det også!!

Trodde jeg var alene om det. Har notert ned tilfellene mine og det viser seg at de relaterer seg helt til syklusen min. Jeg har slått meg til ro med at det er PMS og er veldig glad for at det "bare" er det.

Jeg har det vireklig ille...Sover ikke mer enn ca 2 timer om nettene uka før mens.Jeg har angst og svetteanfall, hjertert slår så hardt, og det er en uro i kroppen som ikke lar seg stoppe.Jeg gråter og er sinna om hverandre.Jeg er trøtt men får ikke sove.Det er 7 dagers helvete hver mnd.Og nå prøver jeg alt...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...