Gå til innhold

Byttet julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bytte den der "Få meg på, for faen"boka..Den tror jeg ikke jeg liker, nemlig, og jeg har lyst på en god roman.

:-)

*slenger over en haug eldre krimromaner som var i bokhyllene på hytta vi kjøpte*

:D

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• Gemini

7

• amber sun

3

• candyqueen_83

3

Skrevet

Jeg skal bare shoppe. :-D

Fikk en del penger, det var det jeg ønsket meg. Så de skal jeg kjøpe klær for. Ellers fikk jeg ingenting jeg vil bytte.

Var ute og tittet i dag jeg også (fikk litt penger jeg og)

Ville så gjerne ha babyrosa supermyk badekåpe, men det ser ut til at jeg har plukket ut de siste og gitt bort selv, for det var ingen igjen til meg :(

Men jeg fikk kjøpt to snacksne blondestrings da som jeg har siklet på :)

Skrevet

Skal bytte en pizzaovn vi fikk. Hvis ingen her nå kan overbevise meg om at det blir fantastisk mye bedre pizza i en pizzaovn da, enn i stekeovnen (som for øvrig har pizzafunksjon, vi har en sånn stenplate osv.).

Ja, hva skal man egentlig med en pizzaovn, sånn rent bortsett fra å fylle opp allerede overfylte kjøkkenskap?

Har ikke helt funnet ut hva den skal byttes inn i ennå, men får vel ta en tur ut i morgen eller fredag. I dag ble det ikke noe av pga at mannen min ikke her helt i form.

Må forresten spørre giveren om hvor den er kjøpt også, for det sto ikke på. Skal dobbeltsjekke oppi om det ligger et byttekort der først da.

Men er det noen som har en god ide om hva den kan byttes inn i, noe som man virkelig har bruk for?

(Tror verdien er ca 600 kr, det var i alle fall hva den ble solgt for på SmartClub, fant jeg i et nettsøk).

Vanskelig å si hva dere kunne trenge da :D

Men, hvis dere er flere i familien, eller iallefall innimellom og du enkelte ganger står og drar det i fletta i fortvilelse for hvordan du skal få alle kotlettene ned i panna samtidig.....

så anbefales på det varmeste en pizzapanne.

Det er en elektrisk stekepanne som vel egentlig er beregnet til pizza men som duger noe veldig til alt annet.

Trenger lite smør for å lage maten, kjempestor (alle fiskebitene, kotlettene eller what ever får plass på en gang) og skikkelig fin i bruk.

Sto ofte og ergret meg over at ikke all maten var like varm, eller at jeg måtte finne alternative måter å varme første mathaugen jeg hadde laget på.

1 stk. vidunerpanne og problemet løst.

Kanskje noe sånt?

Den kjøpte jeg for et par hundrelapper på tilbud i Sverige. Tror prisen i Oslo er ca 350.-

Skrevet

Jeg skulle gjerne byttet en bok, men ettersom det er en bokklubb-bok (roman) så får jeg ikke byttet den i en vanlig bokhandel. Ønsker meg nemlig veldig en annen bok, men den selges ikke gjennom noen bokklubb.

Skal også bytte et par øredobber fra kjæresten, men det er bare fordi den ene gikk i stykker da jeg tok den ut av eska! *Snøft*

Øredobbe i stykker med en gang :o Ikke bra. Nei, den får du selvsakt se å få byttet med en gang, ja :)

Skrevet

Jeg skal ikke bytte noen gaver...og ikke bruker jeg det heller!

Tror faktisk ikke jeg har byttet noen gaver noen gang jeg når jeg tenker meg om.

Annet når jeg har "overtatt" klær fra andre barn i familien som de ikke har vært fornøyde med og som ikke har passet mine.

Da har jeg byttet det inn til ting til mine unger etter svigers ønske.

Skrevet

Øredobbe i stykker med en gang :o Ikke bra. Nei, den får du selvsakt se å få byttet med en gang, ja :)

Jeg har funnet frem kvitteringen og lagt den og eska med dobbene på bordet og gitt ham beskjed om å stikke innom og få en tilgodelapp. :o)

Er usikker på hva jeg skal gjøre, om jeg skal kjøpe et par nye like dobber, kanskje de er like dårlige? Men de passet jo perfekt til smykket jeg fikk da... Hm. Må tenke på det.

Skrevet

Skal bytte en pizzaovn vi fikk. Hvis ingen her nå kan overbevise meg om at det blir fantastisk mye bedre pizza i en pizzaovn da, enn i stekeovnen (som for øvrig har pizzafunksjon, vi har en sånn stenplate osv.).

Ja, hva skal man egentlig med en pizzaovn, sånn rent bortsett fra å fylle opp allerede overfylte kjøkkenskap?

Har ikke helt funnet ut hva den skal byttes inn i ennå, men får vel ta en tur ut i morgen eller fredag. I dag ble det ikke noe av pga at mannen min ikke her helt i form.

Må forresten spørre giveren om hvor den er kjøpt også, for det sto ikke på. Skal dobbeltsjekke oppi om det ligger et byttekort der først da.

Men er det noen som har en god ide om hva den kan byttes inn i, noe som man virkelig har bruk for?

(Tror verdien er ca 600 kr, det var i alle fall hva den ble solgt for på SmartClub, fant jeg i et nettsøk).

På Expert koster de 699, tror jeg - bytt den i en blender/smoothiemaker, da vel! :) Om du alt har det, så er kanskje en juicer neste? :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg ønsket meg tomme DVD'er av type Verbatim, men fikk en stabel med noen av merket Traxdata (?). Jeg tror jeg skal bytte dem, fordi DVD-brenneren min har en tendens til å mislike noen typer tomme DVD'er, og da er det litt dumt å ha åpnet en 50-pakning.

Noen som vet hvor de selger denne typen DVD'er, forresten? Og om disse utsalgsstedene er behjelpelige med bytting uten kvittering/byttelapp?

Skrevet

Ikke byttet noe i år, har sjelden byttet noe tidligere år. Ikke annet enn klesstørrelser eller hvis jeg har fått 2 av en ting. Ting som ikke faller helt i smak blir heller stuet inn i et skap desverre.. Synes ofte det er ekkelt på giverens vegne hvis jeg bytter det. Men det skal sies at jeg sjelden er misfornøyd med noe jeg får da :)

Skrevet

Jeg skulle gjerne byttet en bok, men ettersom det er en bokklubb-bok (roman) så får jeg ikke byttet den i en vanlig bokhandel. Ønsker meg nemlig veldig en annen bok, men den selges ikke gjennom noen bokklubb.

Skal også bytte et par øredobber fra kjæresten, men det er bare fordi den ene gikk i stykker da jeg tok den ut av eska! *Snøft*

Jeg fikk også en bok fra bokklubb til jul. Der lå det byttelappe inni boka. Sikker på at du ikke får byttet den?

Skrevet

Jeg fikk også en bok fra bokklubb til jul. Der lå det byttelappe inni boka. Sikker på at du ikke får byttet den?

Jeg får ikke byttet den med mindre jeg spør giveren om hun kan bytte den for meg og det er ikke aktuelt. Litt i overkant frekt det synes jeg.

Skrevet

På Expert koster de 699, tror jeg - bytt den i en blender/smoothiemaker, da vel! :) Om du alt har det, så er kanskje en juicer neste? :)

Har det jeg trenger for å lage smoothie. Juicemaker vet jeg ikke om jeg trenger.

Men takk for innspill :)

Skrevet

Vanskelig å si hva dere kunne trenge da :D

Men, hvis dere er flere i familien, eller iallefall innimellom og du enkelte ganger står og drar det i fletta i fortvilelse for hvordan du skal få alle kotlettene ned i panna samtidig.....

så anbefales på det varmeste en pizzapanne.

Det er en elektrisk stekepanne som vel egentlig er beregnet til pizza men som duger noe veldig til alt annet.

Trenger lite smør for å lage maten, kjempestor (alle fiskebitene, kotlettene eller what ever får plass på en gang) og skikkelig fin i bruk.

Sto ofte og ergret meg over at ikke all maten var like varm, eller at jeg måtte finne alternative måter å varme første mathaugen jeg hadde laget på.

1 stk. vidunerpanne og problemet løst.

Kanskje noe sånt?

Den kjøpte jeg for et par hundrelapper på tilbud i Sverige. Tror prisen i Oslo er ca 350.-

Vi er bare to (dvs. 3 til sommeren!), og sjelden jeg har så mange gjester, så det behovet dukker ikke opp så ofte.

Men takk for innspill! :)

Skrevet

Har det jeg trenger for å lage smoothie. Juicemaker vet jeg ikke om jeg trenger.

Men takk for innspill :)

En juicer er bra dersom du skal lage smoothies av "harde" ting (epler, gulrot etc). Den kan jo også komme godt med om noen måneder, når du skal til å lage babymat. ;) Men, den kan også bli - som du sier - enda en ting å fylle kjøkkenskapet med. Har en aldri så liten svakhet der, selv...

Skrevet

Rema har solgt pizzaovner nå før jul.

Gjest kjempegod
Skrevet

Vi bruker vår pizzaovn myyyyye.

Har plassert den på ei hylle under et trancher-bord, så den er lett tilgjengelig.

Pizzaen blir sprø i bunnen, deilig.Slik skikkelig italiensk pizza er.

K>ombiner med pizza kjøpt på Lidl og kvelden er perfekt.

Mmmmmmmmmm.....

Skrevet

Vi bruker vår pizzaovn myyyyye.

Har plassert den på ei hylle under et trancher-bord, så den er lett tilgjengelig.

Pizzaen blir sprø i bunnen, deilig.Slik skikkelig italiensk pizza er.

K>ombiner med pizza kjøpt på Lidl og kvelden er perfekt.

Mmmmmmmmmm.....

Kjøper du italiensk pizza på Lidl og steker i den ovnen? Er den god? Aldri vært der jeg

Skrevet

En juicer er bra dersom du skal lage smoothies av "harde" ting (epler, gulrot etc). Den kan jo også komme godt med om noen måneder, når du skal til å lage babymat. ;) Men, den kan også bli - som du sier - enda en ting å fylle kjøkkenskapet med. Har en aldri så liten svakhet der, selv...

Men jeg har allerede en stavmixer med to ulike størrelser "blender"-tilsats som kan mose det meste (inkl smoothies, knuse is mm), og i tillegg en stor kjøkkenmaskin med både food-processor og div. andre boller og styr... Og kjøkkenmaskinen står på sånn hev-/senk-hylle i et skap, så den er rask å ta fram, til tross for størrelsen.

Det må nok bli noe helt annet, og vi skal nok finne ut av det.

Igjen takk for forslag :)

Skrevet

Rema har solgt pizzaovner nå før jul.

Får ikke håpe den er kjøpt der da, da blir det ikke så kult å bytte inn i noe annet.

Vi skal få spurt giver, så vi henvender oss i riktig butikk for bytte. Det ble nevnt i forbifarten da jeg pakket den opp at den kan byttes, men jeg tok det ikke opp der og da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...